يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۴۰۱۱
زمان انتشار: ۲۳:۰۹     ۰۱ مهر ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از دنیای اقتصاد ؛  اتحادیه بین المللی ارتباطات سازمان ملل متحد اعلام کرد: تا سال 2017 بیش از 50 درصد مردم جهان می‌توانند به شبکه جهانی اینترنت به صورت آنلاین دسترسی داشته باشند.
 براساس نسخه 2014 گزارش «وضعیت پهنای باند» اتحادیه بین‌المللی ارتباطات سازمان ملل متحد، تا 3 سال آینده بیش از 50 درصد مردم جهان از طریق پهنای باند متحرک (موبایل) و گوشی‌های هوشمند تلفن همراه و تبلت می‌توانند به شبکه جهانی اینترنت به صورت آنلاین دسترسی داشته باشند. این گزارش می‌افزاید: 40 درصد از مردم جهان معادل دو میلیارد و 300 میلیون نفر در سال 2013 به اینترنت دسترسی داشتند. این تعداد تا پایان سال جاری میلادی به دو میلیارد و 900 میلیون نفر افزایش خواهد یافت. در این گزارش آمده است: بیش از دو میلیارد و 300 میلیون نفر تا پایان 2014 به پهنای باند متحرک دسترسی پیدا خواهند کرد و این تعداد تا پنج سال آینده به هفت میلیارد و 600 میلیون نفر خواهد رسید. گزارش اتحادیه بین‌المللی ارتباطات سازمان ملل متحد می‌افزاید: در حال حاضر اتصالات پهنای باند متحرک، سه برابر مشترکان پهنای باند ثابت در جهان است. محبوبیت پهنای باند سبب شده کاربری رسانه‌های اجتماعی همواره افزایش پیدا کند به‌گونه‌ای که در حال حاضر یک میلیارد و 900 میلیون نفر در شبکه‌های اجتماعی فعال هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها