أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۴۰۱۵
زمان انتشار: ۲۳:۱۲     ۰۱ مهر ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از دنیای اقتصاد ؛ مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر گفت: رونق اقتصادی در همدان نقدینگی به دنبال نداشته و در حال حاضر سهم همدان از نقدینگی کشور کمتر از یک درصد است.
عیسی رضایی در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر همدان با بیان اینکه 48 درصد از نقدینگی در استان همدان در بخش خدمات، 28 درصد در بخش صنعت و 24 درصد در بخش کشاورزی است، اظهار کرد: باید نقدینگی در بخش خدمات را به دیگر بخش‌ها انتقال دهیم و با توجه به وجود ظرفیت‌های بی‌شمار صنعتی و گردشگری در استان همدان به سمت بانکداری خرد برویم. رضایی اضافه کرد: حجم نقدینگی در همدان با وجود ۴۶۷ شعبه بانکی، پنج هزارمیلیارد ریال است که نسبت به نقدینگی کشور کمتر از یک درصد است و باید افزایش پیدا کند. وی همچنین تصریح کرد: رونق اقتصادی در کنار نقدینگی نیست و صرف خدمات می‌شود، از این رو باید تلاش‌ها جهت افزایش حجم نقدینگی بیشتر شود تا بتوانیم شاهد گشایش در رونق فعالیت‌های اقتصادی در استان همدان باشیم.
عیسی رضایی با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بانک‌ها نباید بنگاهداری کنند، خاطرنشان کرد: ما با توجه به این بیانات تلاش کردیم تا شرایطی ایده‌آل برای استان‌های مستعد سرمایه‌گذاری ایجاد کنیم.
وی در ادامه یادآور شد: ما بخش خصوصی فعال و قوی نداریم، اما در صورت توان‌سنجی بخش خصوصی آمادگی داریم با ارائه تسهیلات در اجرای طرح‌های بزرگ سهیم شویم.
رضایی با بیان اینکه موسسه اعتباری کوثر در همدان چهار شعبه دارد، اظهار کرد: میزان مشتریان ما در همدان 14 هزار نفر است که نسبت به جمعیت استان کافی نیست، از این رو در نظر داریم سه شعبه جدید در ملایر، نهاوند و تویسرکان و همچنین چندین باجه در شهر همدان تاسیس کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها