يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۴۰۲۰
زمان انتشار: ۲۳:۲۲     ۰۱ مهر ۱۳۹۳
نایب رئیس انجمن قطعه سازان با بیان اینکه متأسفانه با وجود تدوین برنامه‌های مختلف هنوز گره‌ای از مشکلات واحدهای تولیدی برطرف نشده است، گفت: از دولت می خواهیم در مقام اجرا حداقل تا حدودی مشکلات داخلی را برای واحدهای تولیدی کاهش دهد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از اقتصاد آنلاین ؛ رضا رضایی، با اشاره به اینکه طی ماه‌های اخیر دولت یازدهم فقط به اعلام برنامه‌های متعددی برای رفع رکود واحدهای تولیدی پرداخته است، اظهارداشت: تولیدکنندگان به هیچ عنوان تردیدی در علمی بودن این برنامه‌ها ندارند زیرا کارگروه‌های متخصصی آنها را تدوین نموده‌است اما بخش تولید باید اجرایی شدن این برنامه ها را هم شاهد باشد.
وی با اعلام اینکه دولت تدبیر و امید از روزهای نخست فعالیت خود وعده‌های بسیاری برای حل مشکلات واحدهای تولیدی را مطرح کرده است، افزود: اما هنوز هیچ یک از این برنامه ها اجراء نشده است امروز هم که سخن از لایحه خروج از رکود می‌کند کمترین انتظار ما اجرایی شدن بخشی از این برنامه ها است.
مدیر عامل شرکت آذین خودرو اضافه کرد: در حال حاضر واحدهای تولیدی علاوه بر مشکلات ناشی از اعمال تحریمها با مشکلات ناخواسته داخلی هم روبه رو هستند که آنها خود به تنهایی امکان فعالیت را از واحدها گرفته است.
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، رضایی با اشاره به اینکه صنعت استراتژیک قطعه سازی و خودروسازی کشور همچنان با مشکلات متعددی دست به گریان است، گفت: مشکلات گمرکی، خدمات مالی و بانکی و البته مطالبات معوق بانکی واحدهای تولیدی را با مشکلات زیادی روبه ساخته است که از دولت درخواست می کنیم در مقام اجرا لااقل تا حدودی مشکلات داخلی را برای واحدهای تولیدی کاهش دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها