يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۴۰۲۴
زمان انتشار: ۲۳:۲۷     ۰۱ مهر ۱۳۹۳
بازار امتیاز تسهیلات مسکن در روزجاری شاهد افت قیمت ۲ تا ۵ درصدی بود و هر برگه امتیاز تسهیلات مسکن مرداد۹۲ با بیشترین کاهش به نرخ ۹۱۵ هزار و ۱۸۱ ریال رسید
به گزارش پایگاه 598 به نقل از اقتصاد آنلاین ؛ شاخص فرابورس در معاملات امروز بازار سرمایه از رشد 0.5 درصدی برخوردار بود و به رقم 820.07 واحد رسید. ارزش معاملات فرابورس هم با جابجایی 131.6 میلیون اوراق مبلغ 654 میلیارد ریال را ثبت کرد.
از سوی دیگر حق تقدم سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان با معامله 5 میلیون سهم به ارزش 5.5 میلیارد ریال بیشترین حجم مبادلات را داشت و کمترین حجم معاملات هم به 3 شرکت بیمه ای پاسارگاد،کارآفرین و ما اختصاص داشت.
بر اساس پیام ناظر، نمادهای معاملاتی شرکت پخش البرز و اوراق مشارکت طرح مسکن مهر بانک مسکن و اوراق اجاره بوتان در روزجاری متوقف شدند. در همین میان نمادهای معاملاتی شرکت صنعتی مینو و بیمه های آرمان و کارآفرین با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف 50 درصد معامله شدند.
در بازار ابزارهای نوین مالی نیز بیشترین حجم معاملات را خرید و فروش 125 هزار اوراق اجاره قائد بصیر در دست داشت. از طرفی در بازار صندوق های قابل معامله (ETF) صندوق سرمایه گذاری آساس با جابه‌جایی 99 هزار و 983 واحد بیشترین حجم و ارزش معاملات را از آن خود کرد.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل ازتسنیم،بر اساس این گزارش؛ بازار امتیاز تسهیلات مسکن نیز در اولین روز پاییز امسال شاهد افت قیمت 2 تا 5 درصدی بود و هر برگه امتیاز تسهیلات مسکن مرداد 92 با بیشترین کاهش به نرخ 915 هزارو 181 ریال رسید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها