أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۵۴۰۳۳
زمان انتشار: ۲۳:۳۸     ۰۱ مهر ۱۳۹۳
تحلیلگر ارشد کیتکو نیوز تاکید کرد که اگر روند صعودی ارزش سهام در بازارهای بین المللی افزایش یابد قیمت طلا به زودی به کمتر از 1200 دلار خواهد رسید.
به گزارش پایگاه 598 ؛  "دبی کارلسون" کارشناس برجسته اقتصادی تصریح کرد که قیمت طلا تحت تاثیر افزایش ارزش دلار نگرانی نسبت به افزایش نرخ بهره آمریکا و رشد شاخص سهام به طور متوالی با کاهش روبرو شده و به پایین ترین سطح در 8 ماه اخیر رسیده است.

بر اساس این گزارش وی افزود: اگر روند صعودی شاخص سهام و ارزش دلار ادامه یابد قیمت طلا تحت فشار بیشتری قرار خواهد گرفت و کاهش قیمت طلا به کمتر از 1200 دلار دور از ذهن نخواهد بود. به نظر من قیمت 1180 دلاری سطح روانی مهمی برای طلا طی روزهای آینده خواهد بود و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا با افت شدیدی روبرو می شود.

در نظرسنجی این هفته کیتکو نیوز اکثر کارشناسان اقتصادی پیش بینی کرده اند که قیمت طلا با افت بیشتری روبرو خواهد شد. به نظر می رسد انتشار آمارهای مربوط به فروش مسکن در بازار آمریکا تاثیر زیادی بر نوسانات ارزش دلار و قیمت طلا خواهد داشت.

گزارش وزارت بازرگانی آمریکا در خصوص وضعیت فروش کالاهای بادوام و همچنین سومین گزارش مربوط به رشد تولید ناخالص داخلی آمریکا در سه ماه سوم امسال نیز تاثیر زیادی بر قیمت طلا خواهد داشت.

قیمت طلا آخرین بار در دسامبر 2013 میلادی به 1180 دلار رسیده است.

منبع:  سایت طلا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها