يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۴۳۲۱
زمان انتشار: ۱۸:۰۳     ۰۲ مهر ۱۳۹۳
دیدار رهبر معظم انقلاب با جمعی از فرماندهان عالیرتبه نظامی:
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به هزینه های جنگ تحمیلی بویژه شهدای گرانقدری که تقدیم انقلاب اسلامی شد، افزودند: با وجود آنکه هزینه های مادی و معنوی جنگ تحمیلی بالا بود اما دستاوردهای ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس، در مقابل هزینه ها، بسیار عظیم است.
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار جمعی از فرماندهان عالیرتبه نظامی و انتظامی، دوران دفاع مقدس را مایه آبرو برای ملت ایران دانستند و تاکید کردند: تجربه هشت سال دفاع مقدس نشان داد که با وجود همه تنگناها و فشارها و نبود اعتبارات مالی و مشکلات فراوان، می توان با عزم راسخ و توکل بر خدا، در مقابل زورگویی و توقعات بی جای قدرتهای جهانی ایستاد.
 
 
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه دفتر رهبر معظم انقلاب، در این دیدار که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، رهبر انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس را یک مسئله مهم و دارای ابعاد گوناگون برشمردند و گفتند: خاطرات و واقعیات و درس های هشت سال دفاع مقدس، یک فرهنگ ساری و جاری و سرچشمه ای است که اگر بدرستی درک و فهم شود، قطعاً بسود ملت ایران و آینده کشور خواهد بود.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به تشکیل جبهه گسترده نظامی متشکل از غرب و شرق و کشورهای وابسته آنها در منطقه، در مقابل جمهوری اسلامی ایران در زمان جنگ تحمیلی، افزودند: قصد این جبهه گسترده، تضعیف و بی آبرویی نظام اسلامی و گرفتار کردن آن به مشکلات داخلی و در نهایت زمینه سازی برای فروپاشی جمهوری اسلامی بود اما نظام اسلامی و ملت ایران، با وجود کمبود امکانات و تجهیزات و مشکلات فراوان آن زمان، در مقابل این جبهه ایستاد و سربلند از میدان خارج شد.

ایشان خاطرنشان کردند: بواسطه ایستادگی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس، بسیاری از شخصیت های اثرگذار و ذهن های فعال در کشورهای اسلامی و غیراسلامی، به دفاع مقتدرانه با دست خالی، اعتقاد راسخ پیدا کردند.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به هزینه های جنگ تحمیلی بویژه شهدای گرانقدری که تقدیم انقلاب اسلامی شد، افزودند: با وجود آنکه هزینه های مادی و معنوی جنگ تحمیلی بالا بود اما دستاوردهای ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس، در مقابل هزینه ها، بسیار عظیم است.

حضرت آیت الله خامنه ای در پایان همه فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس را به ثبت خاطرات و واقعیات این دوران سفارش و خاطرنشان کردند: به لطف خداوند آثاری هم که تا به امروز از هشت سال دفاع مقدس منتشر شده است، آثار خوبی است.

در ابتدای این دیدار سردار سرلشکر فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در سخنان کوتاهی، ضمن سپاسگزاری از موافقت با عیادت فرماندهان نظامی از رهبر معظم انقلاب و همچنین اظهار خرسندی از سلامتی کامل ایشان، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بر آمادگی نیروهای مسلح برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی تأکید کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها