أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۴۳۲۲
زمان انتشار: ۱۸:۰۶     ۰۲ مهر ۱۳۹۳
عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با پایگاه ۵۹۸:
حجت الاسلام موسوی نژاد ضمن انتقاد از رفتار دولت در این موضوع اظهار نمود: دولت فعلی فکر می کند که زمانی که شخص عوض می شود باید تعهدات را انجام ندهد و تعهد دولت قبلی را ندارداین امر موجب سرگردانی و بی اعتمادی مردم به مسئولین می شود. متاسفانه دولت یازدهم این افراد را بکارگیری نکرد و ادعا نمود که بودجه کافی برای بکارگیری قبول شدگان در اختیار ندارد.

حجت الاسلام سیدمهدی موسوی نژاد نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی با خبرنگار پارلمانی پایگاه 598، با اشاره عملکرد اشتباه وزارت نفت در عدم بکارگیری قبول شدگان آزموناستخدامی این وزارتخانه بیان داشت: در دولت قبل از عده ای ثبت نام بعمل آمد و این افراد مصاحبه هم شدند و در نتیجه تعدادی از شرکت کنندگان قبولی نهایی را هم کسب نموده اند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه دولت یازدهم این افراد را بکارگیری نکرد و ادعا نمود که بودجه کافی برای بکارگیری قبول شدگان در اختیار ندارد و قول جذب هم دادند اما بسیار محدود که عمل هم نکردند.

موسوی نژاد ضمن انتقاد از رفتار دولت در این موضوع اظهار نمود: دولت فعلی فکر می کند که زمانی که شخص عوض می شود باید تعهدات را انجام ندهد و تعهد دولت قبلی را ندارداین امر موجب سرگردانی و بی اعتمادی مردم به مسئولین می شود.

لازم به ذکر است که براساس آزمون تعهد دفترچه استخدامی وزارت نفت که در یکسال آخر دولت احمدی نژاد، انجام شد، قرار بوده 2676 نفر شامل 2000 نفر سهمیه آزاد و 676 نفر سهمیه ایثارگران در این آزمون جذب و به استخدام وزارت نفت درآیند اما بعد از حدود یک سال و نیم از برگزاری آزمون در اردیبهشت 92 طبق اعلام وزارت نفت تنها 1123 نفر پذیرفته شدند که باید برای گزینش مراجعه می کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۰
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۵ - ۰۲ مهر ۱۳۹۳
۸
۰
درود خدا بر 598.ir و سید عزیز
دولت جدید فکر کرد میتونه سر ما رو کلاه بزاره نمی دونه با نخبگان پذیرفته شده 2 درصدی جامعه آماری بزرگترین آزمون استخدامی کشور طرفه. با تغییر حد نصاب مصاحبه سعی کرد سر ما رو کلاه بزاره
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۶ - ۰۲ مهر ۱۳۹۳
۸
۰
درود بر شما خواهشا دوباره پیگیر باشد
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۵ - ۰۳ مهر ۱۳۹۳
۵
۰
با تشکر از شما بابت اطلاع رسانی و حمایتتان، امید ما اول به خدا و بعد به نمایندگان محترم مجلس است. مطمئن باشید ما از حق خود کوتاه نمی آییم و به کمک شما نمایندگان عزیز حق خود را می ستانیم.
پاسخ
هادي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۱ - ۰۳ مهر ۱۳۹۳
۴
۰
از شما بابت تهيه ي اين گزارش تشكر ميكنم...
پاسخ
مشاعی دوست احمدی نزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۴ - ۰۳ مهر ۱۳۹۳
۱
۲
حتما چند تا از دوستان شما از دولت قبل ماندند من هم از دولت جدید میخواهم مشکل فامیلاتون را حل کنه
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۶ - ۰۳ مهر ۱۳۹۳
۴
۰
سلام خسته نباشید قسمتون میدم نگذارید حق کسی ضایع بشد چون ما به غیر شما نمایندها کسی را نداری خداوند عوض خیر به شما دهد
پاسخ
جوان دهه 60 فریب خورده
UNITED STATES
۲۰:۳۷ - ۰۳ مهر ۱۳۹۳
۴
۰
این است عدالت این است تدبیر یکسال قبل از آزمون درس خواندیم یکسال بعد نتیجه آزمون کتبی را زدند در گروه ملی حفاری جز ده نفر اول شدم بین 144 نفری که باید پذیرفته می شد که فکر نکنم جز انگشت شمار کسی را قبول کرده باشند بعد مصاحبه دادیم یکسال بعد نتیجه مصاحبه هم 55 شدم بالای حد نصاب قانونی وزارت نفت که 40 هست حالا زده عدم کسب حد مجاز یکشبه حد قبولی مصاحبه رو کردند 65 وای بر فریب مگر اینها مجوز 2676 نداشتند پس به چه حقی حق ما در مملکت اسلامی اینطور پایمال شده
پاسخ
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۲ - ۰۴ مهر ۱۳۹۳
۰
۰
این که عجیب نیست
همین الان هم که سالانه به حقوق کارکنان دستگاهها اضافه میشه ،تو نفت وگاز با درصد بیشتر یاضافه میشه
مگه اونا تخم دوزده دارن که باید بیشتر از بقیه بگیرن.
یکی از بستگان ما تو پالایشگاه گاز سرخس کار میکنه ،هرموع که ن در مرود یه افزایش حقوق دولتی صحبت می کنم ،اوم میگه واسه ما n قدر بیشتر شده . موقعی که در مورد کسورات صحبت می کنیم ،میگه گاز زبر بار نمیره وکسر نمیکنه .
این چه وضعیه دیگه؟
مگه گاز ونفت تحت قانون نظام هماهنگ نیستن.هم زمان احمدی نژاد وهم الان برطبل قانونمداری میزنن ولی در عمل زورشون به این دستگاهها نمیرسه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۳ - ۰۴ مهر ۱۳۹۳
۱
۰
سلام ایشون نماینده شهرستان دشتستان هستند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۲۴ - ۰۵ مهر ۱۳۹۳
۰
۰
درود وسلام خدا بر شما سید که ما جونا را درک وحق قانونیمان را میگیری استخدامی نفت ت ت تتتتتتتتتتت
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها