امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۵۴۸۱۱
زمان انتشار: ۱۰:۳۹     ۰۵ مهر ۱۳۹۳
فیلم سینمایی شهرموشها تا پایان پنجشنبه ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به فروش رسیده است که بالاترین آمار فروش را در مدت اکران یک ماهه خود اختصاص داده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم: فیلم سینمایی شهرموشها تا پایان پنجشنبه در تهران 3 میلیارد و 700 میلیون تومان و در شهرستان 2 میلیارد و 600 میلیون تومان به فروش رسیده است.

فیلم سینمایی «شهر موش‌ها 2» در حال حاضر 85 سینما در کل کشور در اختیار دارد و حدود یکماه از اکران آن می‌گذرد و تا روز پنجشنبه 3 مهرماه به فروش 6 میلیارد و 300 میلیون تومانی رسید.

فیلم سینمایی «آرایش غلیظ»‌ ساخته حمید نعمت‌الله تا پایان روز پنجشنبه سوم مهرماه در تهران 231 میلیون تومان و در شهرستان 70 میلیون تومان فروخته‌است. 25 سینما در سراسر کشور این فیلم را اکران می کنند و این فیلم طی مدت 9 روز نمایش 301 میلیون تومان فروش داشته است.

فیلم سینمایی «خواب‌زده‌ها» ساخته فریدون جیرانی در مدت 8 روز به فروش 235 میلیون تومانی دست یافت. این فیلم تا پایان پنج شنبه 24 سینما در کل کشور را در اختیار داشت.

فیلم سینمایی «خانوم» ساخته تینا پاکروان هم طی مدت 9 روز نمایش در سینماهای شهر تهران 101 میلیون تومان فروخته است. فروش این فیلم در شهرستان 21 میلیون تومان اعلام شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها