يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۴۹۸۳
زمان انتشار: ۱۹:۲۸     ۰۵ مهر ۱۳۹۳
لیلا رجبی با کسب مدال نقره در اینچئون اولین مدال تاریخ بانوان ایران را در بازی‌های آسیایی در رشته دوومیدانی به دست آورد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، لیلا رجبی پرتابگر وزنه ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون با پرتابی به میزان 17.80 دوم شد و اولین مدال کاروان دوومیدانی ایران را در اینچئون به دست آورد.

رجبی در شش پرتاب خود وزنه را به ترتیب 16.90 ، 16.97 ، 17.58 ، 17.80 ، 17.79 و 17.66 پرتاب کرد. پرتابگر چینی با رکورد 19.06 به مدال طلا رسید.

با این مدال رجبی اولین بانوی دوومیدانی ایران است که در بازی‌های آسیایی مدال کسب می‌کند.

18 متر و 18 سانتی متر بهترین رکورد لیلا رجبی بود که نتوانست در این رقابت‌ها وزنه را به این میزان پرتاب کند.

محمود گودرزی وزیر ورزش ، کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک و نصرالله سجادی در ورزشگاه حضور داشتند که بعد ازکسب این مدال توسط رجبی وزیر ورزش به وی تبریک گفت.

علیرضا دبیر و حمید سوریان به همراه افشین داوری رییس فدراسیون دوومیدانی در ورزشگاه برگزار این رقابت‌ها حضور دارند.

بعد از این رقابت‌ ماموران تست دوپینگ از رجبی تست دوپینگ گرفتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها