أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۵۰۴۲
زمان انتشار: ۲۱:۲۶     ۰۵ مهر ۱۳۹۳
داود فنايي مربي دروازه‌بان هاي ذوب‌آهن در مقابل استقلال به يک دراوزه بان جوان و تازه نفس ميدان داد. دروازه‌باني به نام رشيد مظاهري که گويا براي آماده هر چه بهتر در اين مسابقه فنايي به او تاکيد کرده بود يک هفته تمام تلفن همراهش را خاموش کند.
به گزارش 598،فنایی در گفت‌وگو با "ورزش سه" در مورد انتخاب مظاهری گفت: طی هفته های اخیر ما از نظر روحی روانی دچار شرایط خوبی نبودیم، تیم فوق العاده بازی می‌ کرد اما به پیروزی نمی‌ رسید. به همین خاطر احساس کردم باید در این مسابقه از بازیکنی استفاده کنم که شرایط روحی بهتری داشته باشد و در این مورد با آقا یحیی هم صحبت کردم. در نهایت روز پنجشنبه بود که طی مشورتی با آقای گل‌محمدی به این نتیجه رسیدیم که از رشید مظاهری مقابل استقلال استفاده کنیم.

فنایی ادامه داد: از عملکرد کلی رشید راضی ام، هر چند که روی گلی که دریافت کرد می‌ توانست عملکرد بهتری داشته باشد، در طول هفته شیوه استقلال را برای گل زدن کاملا به دروازه‌بان هایم گوشزد کرده بودم، به آنها گفته بودم که استقلالی ها برای گل زدن اکثرا روی ضربات کاشته و سانتر از جناحین برنامه دارند. به همین خاطر در تمرینات بارها و بارها این مسائل را با گلرهایم تمرین کردم به همین خاطر است که می‌ گویم رشید مظاهری اگرچه در صحنه عملکرد خوبی داشت و موقعیت های خوبی را از حریف گرفت اما روی صحنه گل می‌ توانست تمرکز بهتری داشته باشد، چرا که در طول هفته ما بارها شبیه گلی که استقلالی به ثمر رساند را در تمرینات کار کرده بودیم.

مربی دروازه‌بان های ذوب‌آهن در پاسخ به اینکه او به مظاهری گفته که تلفن همراهش را خاموش کند یا نه چنین گفت: بله من از او خواستم که تلفنش را خاموش کند، من معتقدم که هیچ کس بالاتر از تیمی که در آن بازی می‌ کند نیست، وقتی پول های اینچنینی در فوتبال رد و بدل می‌ شود، مربیان باید بیشتر از این ها کارهای بازیکنانشان را زیرنظر داشته باشند. لزومی ندارد بازیکن دائما تلفن همراه دستش باشد یا اینکه ساعت 3 شب در شبکه های اجتماعی like بگذارد. به همین خاطر علاوه بر تمریناتی که با دروازه‌بان هایم داشته بودم خواسته بود تا رشید تلفن همراهش را خاموش کند.

«آیا مظاهری در بازی بعد هم بازی خواهد کرد؟» فنایی در پاسخ به این سوال گفت: نه! اصلا قرار نیست مظاهری چون در این بازی عملکرد نسبتا خوبی داشته در بازی بعد هم فیکس بازی کند. با توجه به اینکه من به سیستم چرخشی گلرها اعتقادی ندارم، هر کس در طول هفته عملکرد بهتری داشته باشد و از نظر روحی روانی، بالاتر باشد هفته بعد بازی می‌ کند. ضمن اینکه ما هفته بعد سخت و سنگینی مقابل نفت تهران داریم.

از مربی سابق پرسپولیس می‌ پرسیم باتوجه به اینکه او علاقه ای به سیستم چرخشی ندارد آیا مدل استفاده کادرفنی پرسپولیس از سوشا و نیلسون را می‌ پسندد یا نه که فنایی پاسخ می‌ دهد: من در تمرینات پرسپولیس نیستم و نمی‌ دانم آنجا چه می‌ گذرد؟ اما انتخاب بین سوشا و نیلسون کار سختی است. به هر حال نیلسون فصل قبل عالی کار کرد و سوشا هم در نیم فصل دوم برای فولاد سنگ تمام گذاشت. به همین خاطر انتخاب از بین این دو دروازه‌بان انصافا کار سختی است اما من فکر می‌ کنم مربیان پرسپولیس هر کدام که شرایط روحی بهتری داشته باشند را درون دروازه می‌ گذارند. ممکن هم هست که دروازه‌بان یک گل بد بخورد اما قطعا در طول بازی جبران خواهد کرد. در مورد پرسپولیس هم من فکر می‌ کنم مربیان پرسپولیس با توجه به اینکه در طول هفته نیلسون و سوشان را زیرنظر دارند انتخاب بهتری می‌ توانند داشته باشند تا منی که در تمرینات این تیم حضور ندارم و اصلا از شرایط بدنی و روحی آنها را نمی‌ دانم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها