يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۵۵۹۵
زمان انتشار: ۰۹:۳۴     ۰۷ مهر ۱۳۹۳
بی اخلاقی سلطنت طلبان اینبار در جشنواره فیلم سوئد:
عناصر سلطنت طلب ساکن استکهلم با گرفتن عکس یادگاری در کنار هنرمندان اقدام به سیاه نمایی و دروغ پردازی از زبان این هنرمندان کردند/ امید شریفی دانا که با پیوستن به گروه های دگرباشی جنسی توانست پناهندگی خود را از کشور سوئد بگیرد حال با بوقلمون صفتی، به هنرمندانی که تا دیروز به واسطه انقلابی بودن فحاشی میکرد ، امروز خود را هوادار جا میزند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، این روزها جشنواره فیلم های ایرانی یاری که توسط انجمن خیریه یاری در سوئد به پا شده است با هدف کمک به کودکان نیازمند ایرانی و تخصیص درآمد حاصل از فروش بلیت فیلم‌های این جشنواره به کودکان نیازمند ایرانی در حال برگزاری می باشد.

در بخش فیلم‌های سینمایی این جشنواره فیلم هایی چون «گناهکاران» فرامرز قریبیان، «خط ویژه» مصطفی کیایی، «طبقه حساس» کمال تبریزی، «زندگی خصوصی» محمدحسین فرح بخش، «به خاطر پونه» هاتف علیمردانی و «چشم‌هایش» فرامرز قریبیان  شرکت نموده اند که به واسطه این فیلم های سینمایی برخی از سینماگران و بازیگران ایران همچون امیر آقایی، بهاره رهنما، فرامرز قریبیان و فرهاد اصلانی به عنوان مهمان ویژه در جشنواره حضور دارند.

حامیان سلطنت که به واسطه عدم توانایی در انجام اقدام عملی بر علیه جمهوری اسلامی طی 35 سال گذشته ناتوان بوده اند و فقط از طریق وطن فروشی روزگار میگذرانند این بار اقدام به پروپاگاندای تبلیغی با چاشنی سیاه نمایی کردند.



در این راستا امید شریفی دانا با سوء استفاده از عدم آگاهی هنرمندان کشورمان که جهت شرکت در جشنواره فیلم های ایرانی یاری به استکهلم سفر کرده بودند با گرفتن عکس یادگاری اقدام به نشر اکاذیب در صفحه فیس بوک خود و شبکه های اجتماعی دیگر نموده و بار دیگر حقیقت دروغ سلطنت طلبان خارج از کشور را برملا نمود.

امید دانا در این پست نوشت: " دیروز در کنار جمعی از هنرمندان در استکهلم بودم، وقتی پای درد دل این هنرمندان می نشستی تازه می فهمیدید برای همین فیلمهایی که در ایران ساخته میشود با چه محدودیتهای عجیبی دسته و پنجه نرم میکنند. در میان هنرمندانی که دیروز باهاشون همکلام شدم "فرهاد اصلانی" شخصیت دیگری بود خیلی دلش پر بود و بابت وضعیت موجود بسیار برهم ریخته به نظرم می آمد."

امید شریفی دانا که با پیوستن به گروه های دگرباشی جنسی توانست پناهندگی خود را از کشور سوئد بگیرد حال با بوقلمون صفتی، به هنرمندانی که تا دیروز به واسطه انقلابی بودن فحاشی میکرد ، امروز خود را هوادار جا میزند.

لازم به ذکر است که چهاردهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی «یاری» به مدیریت شیدا شفیعی و با همکاری و حمایت خبری «پایگاه خبری فیلم کوتاه» در دو شهر سوئد در حال برگزاری است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۴
* نظر:
ارسال نظرات
405
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۹ - ۰۷ مهر ۱۳۹۳
۱۰
۴
تو دل بی هنران ایرانی قند آب میشه با این عکسها
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۲ - ۰۹ مهر ۱۳۹۳
۲
۰
امید .......حال که می خواهی پناهندگی بگیری حداقل از راه شرافتمندانه ای این کار را بکن نه از راه همجنس بازی ..... آدم حالش بهم می خوره وقتی این همجنس بازها رو می بینه . چندش آور است
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها