کد خبر: ۲۵۵۷۷۶
زمان انتشار: ۱۴:۱۴     ۰۷ مهر ۱۳۹۳
دومین کنفرانس بین‌المللی افق نو
دبیر کنفرانس افق نو خطاب به مهمانان خارجی این کنفرانس گفت: ایران، خانه دوم وجدان‌های بیدار و آزادی‌خواهان جهان است. ما شما را دعوت کردیم چون می‌دانستیم به این ارزش‌ها واقف هستید.
به گزارش پایگاه 598، دومین کنفرانس افق نو صبح امروز با حضور نادر طالب‌زاده دبیر این جشنواره، سعید جلیلی، حجت‌الاسلام پناهیان، غلامرضا منتظمی، محمد خزایی، محمدعلی رامین و مهمانان خارجی این کنفرانس در هتل لاله برگزار شد. 

نادر طالب‌زاده دبیر این جشنواره در ابتدا گفت: کارشناسان رسانه‌ای و جویندگان حقیقت و کسانی که همه عمر خودشان را در جست‌وجوی حقیقت گذاشته‌اند مهمانان این کنفرانس هستند. همه ما یک دشمن مشترک داریم که می‌خواهد ارزش‌های انسانی را از بین ببرد و برای همین دور هم جمع شده‌ایم.

وی افزود: ما در کشوری هستیم که آلام زیادی را متحمل شده است. ایران 8 سال جنگ را تحمل کرد. جنگی که در آن آمریکا، شوروی، فرانسه و بریتانیا در کنار هم سعی در نابودی ایران کردند. همچنین ایران تحریم‌های زیادی را تحمل کرده که آخرین آنها تحریم علیه بانک مرکزی بود. 

دبیر کنفرانس افق نو خطاب به مهمانان خارجی این کنفرانس تاکید کرد: ایران هر چیزی می‌تواند باشد غیر از محور شرارت و تروریست. ایران به دنبال راه‌حل‌های دیپلماتیک است. ما می‌دانیم در پایان این تونل چیست و به دنبال آن هستیم. ما شما را دعوت کردیم چون می‌دانستیم به این ارزش‌ها واقف هستید و اینجا خانه دوم شماست. 

طالب‌زاده در پایان گفت: ما می‌دانیم که وجدان و ایثار جمعی شما چیست. ما وظیفه داریم، از ارزش‌هایمان دفاع کنیم و دشمن مشترک را رسوا سازیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها