أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۵۹۷۷
زمان انتشار: ۰۷:۰۰     ۰۸ مهر ۱۳۹۳
سرمربی استقلال عقیده دارد رفتاری که با او و علی دایی در تیم ملی شد، درباره علی کریمی تکرار نمی شود.

امیر قلعه نویی  البته با دید سیاسی این قضیه را آنالیز می کند:

    ان شاءالله این نگاه نباشد و من فکر نمی کنم که در این دولت فضایی برای اینجور رفتارها وجود داشته باشد. نمی خواهم در باره خودم و دایی صحبتی کنم، اما کارنامه این دولت در زمینه های مختلف مشخص است. می بینید که تا حدود زیادی تورم را مهار کرده اند. در بعد بین المللی هم می بینید که چطور آقای ظریف و همکارانش نگاه دنیا را به ایران تغییر داده اند. موضع گیری و حتی نوع لباس پوشیدن آقای ظریف و خنده های ایشان باعث شده که پیشرفت های بسیار محسوسی در روابط بین المللی ایران ایجاد شود. آنها توانسته اند به گونه ای رفتار کنند که احترام دنیا به تمدن 12 هزار ساله ایران تا حدود بسیار زیادی باز گردد. من خیلی دوست دارم به همراه تیم به دیدار آقای ظریف بروم و از ایشان در دیداری حضوری تشکر کنم. به هر حال فکر نمی کنم در دولتی که چنین دیدگاه های امیدوار کننده ای دارد فضایی برای تکرار رفتارهای گذشته وجود داشته باشد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها