يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۵۹۸۷
زمان انتشار: ۰۵:۰۰     ۰۸ مهر ۱۳۹۳
وزیر خارجه بحرین با اشاره به تنش امارات و ایران درباره جزایر سه گانه اعلام کرد که ایران باید «به اشغالگری خود در جزایر ساگانه» پایان دهد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس: «خالد بن احمد بن محمد آل خلیفه» در نشست مجمع عمومی سازمان ملل با تکرار ادعای خود در خصوص جزایر سه گانه، مدعی اشغالگری ایران در جزایر سه‌گانه شد.

به گزارش المیادین، وزیر خارجه بحرین لحظاتی قبل سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل را آغاز کرد.

وزیر خارجه بحرین با اشاره به ظهور روز افزون گروه‌های تروریستی در منطقه اعلام کرد که باید از لحاظ نظامی و امنیتی مقابل گروه‌های تروریستی بایستیم.

وزیر خارجه بحرین تاکید کرد: نیروهای هوایی ما در ائتلاف آمریکایی علیه داعش مشارکت دارد.

وی همچنین به تحولات یمن اشاره کرد و گفت: از تلاش‌های «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهور یمن برای حل بحران این کشور حمایت می‌کنیم.

وی همچنین به تحولات یمن اشاره کرد و گفت: از تلاش‌های «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهور یمن در حل بحران این کشور حمایت می کنیم.

این دیپلمات بحرینی تصریح کرد: از تلاش کشورهای همسایه سوریه در پناه دادن مهاجران سوری تشکر می کنیم.

«خالد بن احمد بن محمد آل خلیفه» در ادامه سخنرانی خود دخالت در امور داخلی مصر را رد کرد و برکناری محمد مرسی را تحول دموکراتیک در این کشور نامید.

وزیر خارجه بحرین همچنین به موضوع فلسطین اشاره کرد و گفت: اسرائیل همه قوانین بین المللی را نقض کرده است.

وزیر خارجه بحرین با اشاره به تنش امارات و ایران درباره جزایر سه گانه اعلام کرد که ایران باید «به اشغالگری خود در جزایر ساگانه» پایان دهد.

پیش از این وزیر امور خارجه امارات متحده عربی هم در نشست مجمع عمومی سازمان ملل خواستار برافراشته شدن پرچم این کشور بجای پرچم ایران در جزیره ابوموسی شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها