أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۵۹۹۷
زمان انتشار: ۰۱:۱۸     ۰۸ مهر ۱۳۹۳
تیم فوتبال کارگز بنه‌گز متعلق به روستای بنه‌گز از توابع شهرستان تنگستان استان بوشهر با شکست حریف خود در جام حذفی، رقیب پرسپولیس تهران در دور بعد این رقابت‌ها شد.
سرمربی کارگر بنه‌گز امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در بوشهر برد تیمش مقابل مس رفسنجان را متعلق به مردم استان دانست و خاطر نشان کرد: بازی مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برای فوتبال تنگستان و روستای بنه گز یک فرصت تاریخی است.

عباس سرخاب بیان کرد: با توجه به وقت اندک تا شروع لیگ دسته دوم تیم ما آمادگی این بازی سنگین را نداشت، در حقیقت این بازی جام حذفی برای ما یک میانبر بود، حریف آماده‌تر از ما بود، کارگر بنه گز را دسته کم گرفته بودند و روی ما حساب نکرده بودند.

سرمربی کارگر بنه‌گز افزود: بالاخره در فوتبال سبک گرفتن حریف عواقب سنگین دارد و بعد از خوردن چهار گل فهمیدند که بنه گز کجاست، مدیریت دارد، هوادار دارد و یک تیم شرافتمند و با احترام است.

سرمربی تیم کارگر بنه گز پیرامون شکست دادن وینگو بگوویچ بعد از اتفاقاتی که در بندرعباس برای او رخ داده اینگونه توضیح داد:  آنها فکرش را نمی‌کردند کارگر تا این حد شجاعانه بازی کند، بعد از بازی به سمت وینگو رفتم گفتم چرا تیم دوم خود را آورده‌ای؟ از ناراحتی فقط گفت: عباس برو، معلوم بود فکرش را نمی‌کرد غافلگیر شود

سرخاب پیرامون تقابل تیمش با پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی اضافه کرد: این یک بازی تاریخی برای باشگاه ماست، این دیدار فارغ از نتیجه‌اش در خاطرات مردم بنه گز، تنگستان و جوانان استان بوشهر ثبت خواهد شد و مطمئن باشید تمام تلاشمان را برای ارائه فوتبال خوب انجام خواهیم داد و برای آبروداری فوتبال بوشهر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی در مورد اینکه او یک استقلالی است و آیا کری با پرسپولیسی‌ها دارد یا نه، گفت: هیچ کری ندارم، برای رقابت سالم و شناسایی روستای بنه گز به تمام ایران راهی ورزشگاه آزادی می‌شویم، بازیکنان جوان ما از این دیدار بزرگ باید بهره خوبی ببرند، مردم یک استان از رویایی تیم ما مقابل پرسپولیس هیجان زده هستند و من این خوشحالی و رقابت سالم را متعلق به همه مردم این منطقه می‌دانم.

بازیکن سابق تیم ملی و استقلال پیرامون استفاده از صمد اکبری بازیکن با تجربه یاسوجی در ترکیب تیمش گفت: او بازیکن با تجربه‌ای است،  در لیگ دو به بازیکن با تجربه در کنار جوانان تیم نیاز داریم، تنها مشکل تیم ما با توجه به کمبود وقت و دیر اضافه شدن برخی از بازیکنان مان مشکلات بدنسازی است زمان کافی نداشتیم با این وجود هدف ما صعود به لیگ یک است و حضور در جام حذفی برای ما حکم دیدار تدارکاتی دارد.

 

کی‌روش برای انتخاب کریمی سیاست به خرج داد

سرخاب در مورد انتخاب علی کریمی به عنوان مربی تیم ملی هم حرف‌های جالبی زد: به نظر من کی‌روش در مورد دستیارش و حضور علی کریمی سیاست به خرج داده او کریمی را آورده تا چیزی یاد بگیرد هر چه باشد علی فوتبالیست بزرگی بوده و تجربیات ارزنده‌ای دارد اما علی تجربه مربیگری در هیچ سطحی را ندارد و به همین دلیل می‌گویم سرمربی تیم ملی سیاست به خرج داده تا فردی که کنارش است در کارش دخالت نکند.

وی بیان کرد: دیدگاه من این است که از نام علی کریمی سو استفاده شده، کار مربیگری با زمانی که فوتبال بازی می‌کنی زمین تا آسمان فرق دارد، امیر قلعه نوعی اکنون بعد از سال‌ها مربیگری جا افتاده، علی دایی هم کم کم صاحب تجربه شده و این نیست که تا فوتبال را کنار بگذاری بتوانی مربی خوبی شوی ، باید پله پله  صاحب تجربه شد با این اوصاف انتخاب علی کریمی را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم هر چه باشد به صلاح فوتبال ما باشد.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
بوشهر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۴ - ۰۸ مهر ۱۳۹۳
۲
۴
جونم بوشهر جونم تنگسیر
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۱ - ۱۶ مهر ۱۳۹۳
۰
۰
بهترین بازیکنان ایران اغلب روستایی بوده اند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها