يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۶۰۲۴
زمان انتشار: ۰۹:۰۵     ۰۸ مهر ۱۳۹۳
دونده 4 در 400 متر ايران گفت: اصلا باورم نمي‌شود که شانس مدال طلا را از دست داديم.
مهدی زمانی درباره اتفاق دیشب (دوشنبه) که در لحظه تعویض چوب رخ داد، گفت: تعویض چوب در این ماده اتفاق عجیبی نیست و ساده‌ترین قسمت مسابقه است. دیشب من چوب را به موقع در ابتدای 20 متری تعویض چوب به احسان طهماسبی رساندم اما نمی‌دانم چرا طهماسبی چوب را نگرفت و به همراه من می‌دوید!

به نقل از ایسنا، وی گفت: تا جایی که محوطه 20 متر به پایان رسید و دیگر نمی‌توانست چوب را بگیرد و ادامه دهد.

زمانی گفت: من دیشب چهار صد و 40 متر دویدم. یعنی علاوه بر 400 متر زمین مسابقه و 20 متر اولی که باید چوب را تحویل می‌گرفتم، 20 متری که احسان طهماسبی از من چوب می‌گرفت را من دویدم! اصلا باور نمی‌کنم که این اتفاق افتاد و شانس مدال طلایمان بی‌دلیل از بین رفت. نمی‌دانم چرا احسان طهماسبی چوب را نگرفت و به همراه من می‌دوید.

وی گفت: طبیعتا در این ماده ورزشکاری که به انتهای 400 متر می‌رسد سرعتش کم است و واقعا نمی‌دانم چرا طهماسبی چوب را نگرفت و به همراه من می‌دوید و اتفاق دیشب، اتفاق نادر و مبهمی است. تمام زحماتمان به خاطر یک حرکت اشتباه از بین رفت و مدال را از دست دادیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها