يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۶۱۰۹
زمان انتشار: ۱۱:۵۰     ۰۸ مهر ۱۳۹۳
هاشم بیگ زاده در صفحه اجتماعی خود تصویری بسیار تامل برانگیز منتشر کرد و نوشت: «این عکس بعد از 30 سال اجازه انتشار یافته است.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام جم: هاشم بیگ زاده زننده تک گل استقلال برابر ذوب آهن بود. این بازیکن در شادی پس از گلش پلاکی که گردنش بود را در آورد و نشان هواداران داد و در توضیح آن گفت که پیش از بازی آن را خریده و از شهدا برای گلزنی کمک خواسته است و از این به بعد همواره آن را به همراه خواهد داشت.

روز گذشته مدافع استقلال در صفحه اجتماعی خود تصویر زیر را منتشر کرد و در توضیح آن نوشت: «شب عملیات رمضان پشت میدان مین، سپاه ایران زمین گیر می شود. از 150 نفر داوطلب 20 نفر انتخاب می شوند با گذشتن از میدان مین راه برای عبور بقیه باز شود. بیست نفر نوبتی روی زمین غلط می زنن تا راه باز شود. این عکس صبح همان شب است. امروز اگه امنیت داریم و اونور مرزامون گله ای سر می برن، واسه شیر جوونای دیروزه که چنین حماسه هایی خلق کردند. این عکس بعد از سی و یک سال اجازه انتشار یافت.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶
در انتظار بررسی: ۶
* نظر:
ارسال نظرات
میثم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۳ - ۰۸ مهر ۱۳۹۳
۳۷
۱
سلام ازت ممنونم به خاطر شادی پس از گلت و تقسیمش با یاد شهدا،ارادتمندم همه شهداییم.
پاسخ
عبدالله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۴ - ۰۸ مهر ۱۳۹۳
۲۹
۲
درود خدا بر شهدا پهلوانان و قهرمانان 8 سال جنگ....
من یک پرسپولیسی هستم اما هاشم بیک زاده را دوست دارم.
ای کاش همه ما نیم نگاهی به آن روزها داشیم....
پاسخ
masnoei kamran
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۱ - ۰۸ مهر ۱۳۹۳
۲۴
۳
dorod bar fotbaliste mahbob
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۱ - ۱۴ مهر ۱۳۹۳
۰
۰
يه عده اونجوري از اين خاك و ملت دفاع كردند.
يك عده هم اينجوري اموال مملكت را بالا كشيدند و ميكشند.
اين كجا و آن كجا؟؟
پاسخ
حسين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۳ - ۱۴ مهر ۱۳۹۳
۰
۰
من يك پرسپوليسيه دو اتيشه هستم من هم اين بازيكن استقلال را خيلي دوس دارم درود بر شرفت هاشم خان
پاسخ
دوست
UNITED STATES
۱۸:۳۰ - ۱۶ مهر ۱۳۹۳
۰
۰
احسنت
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها