کد خبر: ۲۵۶۱۲۴
زمان انتشار: ۱۱:۵۹     ۰۸ مهر ۱۳۹۳
رئيس فدراسيون پزشکي ورزشي ايران در مورد وضعيت روحي و جسمي فرنگي‌کار ايراني گفت: با توجه به ناداوري عبدولي از نظر روحي بسيار آسيب ديد و به خاطر اجراي فيتوهاي پي‌درپي بدنش خالي کرد و دچار تنگي‌نفس شد.
لطفعلی پورکاظمی در مورد وضعیت جسمی و روحی سعید عبدولی بعد از ناداوری در کشتی مقابل حریف کره‌ای، اظهار داشت: همین الان همراه با رنگرز و سوریان بالای سر عبدولی بودم که خوشبختانه با پای خودش برای استراحت به اتاقش رفت تا ان‌شاءالله عصر امروز مدال برنز بازی‌های آسیایی را بگیرد.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: با توجه به ناداوری صورت گرفته در کشتی، او از نظر روحی بسیار آسیب دید. با توجه به فن‌های فیتویی که پی‌درپی اجرا کرد و البته داوران امتیازش را ندادند، بدنش خالی کرد و دچار تنگی‌نفس شد و به اکسیژن نیاز پیدا کرد. حالا اکسیژن را برداشته‌اند و خودش قدم‌زنان به اتاقش رفت.

دبیرکل نادوی ایران همچنین در مورد تست‌های دوپینگ بازی‌ها گفت: بعد از سه مورد مثبتی که قبلا اعلام شد، هنوز هیچ دوپینگی دیگری در بازی‌ها شناسایی نشده و امیدواریم که آمار از این بیشتر نرود. کاروان ما هم که تاکنون کاملا پاک بود و طبق روال از ورزشکاران مدال‌آور تست گرفته می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها