کد خبر: ۲۵۶۱۳۷
زمان انتشار: ۱۲:۰۵     ۰۸ مهر ۱۳۹۳
سرمربی پرسپولیس گفت: «ما دنبال بازیکنانی که در ایران تجربه بازی دارند نیستیم و برای پرسپولس به دنبال خون تازه ای هستیم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، حمید درخشان درباره وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: «مشکل بدنی تیم تا سه، چهار هفته دیگر حل خواهد شد و فکر می کنم 65 درصد آماده شویم. البته بیشتر به دنبال تعطیلات نیم فصل و فرصت 50 روزه تعطیلی هستم تا پرسپولیس جدیدی را بازسازی کرده و برای مسابقات نیم فصل دوم آماده کنیم.»

 

سرمربی تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که باید بعد از بازگشت به تیم ملی از اردوی پرتغال در جام حذفی بازی کنند و بازیکنانشان خسته هستند عنوان کرد: «اعتراضی نمی شود به این وضعیت کرد چون تیم ملی و برنامه های آن در اولویت هستند.»

 

سرمربی پرسپولیس درباره گزینه های جدیدی که برای حضور در پرسپولیس از رسانه ها شنیده می شود بیان کرد: «یک بازیکن سوئدی که فوروارد است این روزها در تمرینات حضور دارد که باید کیفیت و قیمت او را بررسی کنیم. البته در کنار این موارد باید منتظر بمانیم ببینیم این بازیکن به قالب پرسپولیس می خورد یا نه، آن وقت تکلیف او را روشن خواهیم کرد.»

 

درخشان در خصوص این موضوع که تکلیف این بازیکن سوئدی چه زمانی مشخص می شود گفت: «این بازیکن سوئدی را می‌خواهیم. البته به غیر از او 4، 5 گزینه داخلی هم داریم. 99 درصد بعد از بازی با سپاهان تکلیف او را روشن خواهیم کرد. چنانچه این مهاجم سوئدی را جذب نکنیم از میان گزینه‌های داخلی بازیکنی را انتخاب خواهیم کرد.»

 

وی در پاسخ به شایعات اخیر مبنی بر اینکه شنیده می شود به دنبال بازیکنانی شجاع خلیل زاده هستند تصریح کرد: «درباره خلیل زاده باید بگویم او بازیکن سپاهان است یعنی تیم رقیب و مسلما تیم رقیب به این راحتی بازیکن نمی دهد.»

 

درخشان درباره جذب جواهیر سوکای هم گفت: «مطمئن باشید ما روبه عقب نخواهیم رفت و بازیکنانی که پیش از این در ایران بوده‌اند را جذب نمی‌کنیم. به هیچ عنوان بحث جذب او وجود ندارد. از سوی دیگر باید بگویم ما دنبال بازیکنانی که در ایران تجربه بازی دارند نیستیم و برای پرسپولس به دنبال خون تازه ای هستیم.»

 

وی یادآور شد: «در حال حاضر 4 گزینه برای خرید در نیم‌فصل داریم که بازیکنان داخلی هستند و در هر 3 پست دفاع، هافبک و حمله مدنظر ما قرار دارند.»

 

سرمربی سرخپوشان در ادامه یادآور شد: «با این حال منتظر تعطیلات نیم فصل هستیم تا آن موقع بازیکنانی را برای پست های خالی فورواد، دفاع و هافبک بازیکن جذب کنیم. البته فقط نمی شود بازیکن خارجی گرفت و باید به داخلی ها هم توجه کرد که امیدوارم بتوانیم بازیکنان مورد نیاز خود را برای این پست ها پیدا کنیم.»

 

وی درباره اینکه به دلیل نزدیک بودن بازی جام حذفی پرسپولیس با زمان پایان اردوی تیم ملی آیا اعتراضی به زمان برگزاری این بازی خواهد داشت، گفت: «خیر، چرا که در حال حاضر اولویت تیم ملی است و ما هم باید با تیم ملی همکاری کنیم که این کار را انجام خواهیم داد.»

 

درخشان درباره آخرین وضعیت بازیکنان سرباز در تیمش مانند حسین ماهینی که شنیده می شود کارت پایان خدمتش باطل شده گفت: «در این باره هم پیشنهادی را به فدراسیون فوتبال ارائه کردم تا مجمعی تشکیل شود و از طرف فدراسیون و باشگاه‌ها و سازمان لیگ از سازمان نظام وظیفه خواسته شود تا اعزام این بازیکنان به سربازی تا نیم‌فصل به تاخیر بیفتد. این تاخیر به سود تیم ملی هم خواهد بود و تیم ملی هم می‌تواند از این بازیکنان در جام ملت‌های آسیا بهره ببرد.»

 

وی در پایان در خصوص کریم باقری که شایعه شده شاید به کادر فنی اضافه شود توضیح داد: «هنوز هیچ صحبتی در این باره با باقری نداشته ایم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها