يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۶۱۴۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۰۸ مهر ۱۳۹۳
کریمی شخصیت عجیبی دارد و به نظرم اگر با کروش به مشکل نخورند، خیلی زود بتواند پله‌های ترقی را در مربیگری طی کند؛

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، خداداد عزیزی همچنان شمشیرش برای کي روش و اقداماتش تیز است. هنوز هم نمی‌تواند قبول کند که کي روش همه کاره فوتبال ما باشد. حالا هم که کریمی رفیق قدیمی‌اش به کادر فنی تیم ملی اضافه شده باز خوشبین نیست.او در مورد اين موضوع و مسائل ديگر به سوالات پاسخ مي دهد.

 

علی کریمی کنار کروش. نظرتان چیست؟

 

تشخیص خود علی کریمی این بوده و حتماً فکر همه چیز را کرده است اما اگر من بودم قبول نمی‌کردم با کروش کار کنم؛ چون کار کردن با این سرمربی تمامیت خواه سخت و غیرقابل پیش بینی است. شما سرنوشت مجید صالح و نمازی را ببینید.

 

اما داستان کریمی با صالح و نمازی متفاوت است.

 

موافق هستم. اتفاقاً به همین دلیل هم نگرانی من بیشتر است؛ چون همه می‌دانند که کریمی چه بازیکن بزرگ و باکلاسی بوده و البته چه اخلاقهای خاصی هم دارد. از سوی دیگر به نظرمن کروش نگاه خوبی به فوتبال ایران ندارد و اعتقادی به سیستم فوتبال ما ندارد و می‌خواهد همه چیز در اختیار خودش باشد. همین الان هم متعجب هستم چطور فدراسیون توانسته این مربی پرتغالی را متقاعد کند که از علی کریمی استفاده کند.

 

کریمی می‌تواند مربی بزرگی شود؟

 

کریمی شخصیت عجیبی دارد و به نظرم اگر با کروش به مشکل نخورند، خیلی زود بتواند پله‌های ترقی را در مربیگری طی کند؛ چون با مربیان بزرگی در دنیا کار کرده است.

 

هموطن کروش در تیم ملی امید هم گل کاشت. در مورد تیم وینگادا حرف بزنید.

 

اصلاً نباید در مورد تیم ملی امید حرف زد. افتضاح بودند و باعث سرشکستگی. شکست مقابل ویتنام و قرقیزستان از کابوس هم بدتر بود. اگر سرمربی ایرانی بود، مطمئن باشید از 10 جا گردنش را می‌زدند اما چون وینگادا را هم کروش آورد، کسی صدایش درنیامد. حذف تیم ملی خیلی خنده دار بود.

 

آیا همه تقصیر گردن وینگاداست یا فوتبال ما در ساختن نسلی جدید دچار مشکل شده است؟

 

تیم ملی برآمده از لیگ بود و خیلی از آنها جزو ستاره‌ها هستند. به نظر من بازیکنان خوبی داشتیم و مشکل مشخصاً وینگادا بود که نتوانست تیم ملی را درست رهبری کند.

 

پیش‌بینی شما در مورد پدیده درست درآمد. باخت‌ها شروع شد.

 

من همان روز اول هم به محسن پهلوان مقدم گفتم این تیم بد بسته شده و روی نیمکت ضعیف است. نمی‌دانم یکباره چه شد که پهلوان مقدم از قهرمانی لیگ و حضور در آسیا به تک رقمی شدن در لیگ راضی شد. نتیجه آن یارگیری بد هم دقیقاً همین است که می‌بینید. حالا که تیم‌ها روی فرم آمده و از حال و هوای اول فصل خارج شدند، می‌آیند و براحتی پدیده را که از لحاظ نیمکتی ضعیف است، شکست می‌دهند. ضمن اینکه یادتان باشد قرعه پدیده در ابتدای لیگ قرعه مناسبی بود.

 

نسخه شما برای برون‌رفت پدیده چیست؟

 

فقط باید از لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان کار کنند. اگر این تیم به باخت عادت کند، تمام است. مقابل پیکان اگر یونس شاکری از لحاظ روحی و روانی آماده بود، آن توپ را براحتی گل می‌کرد.

 

اما ظاهراً مرزبان چاره کار را در جذب چند بازیکن جدید دیده است.

 

کدام بازیکنان؟ بازیکنی نمانده است که گره پدیده را باز کند. الان پدیده در جناح راست و پشت مهاجمان دچار مشکل اساسی است. اگر اکبر صادقی یا ناصحی مصدوم و محروم شوند، تکلیف چیست؟ هیچ وقت دلیل یارگیری عجیب اول فصل پدیده را نفهمیدم. گرفتن بازیکن باتجربه از نان شب واجب‌تر است اما کدام بازیکن روی زمین مانده که دیگر تیم‌ها ندیده و جذبش نکرده‌اند؟

 

پدیده می‌ماند؟

 

تنها دلخوشی من الان وجود تیم‌هایی چون نفت مسجدسلیمان و استقلال صنعتی خوزستان است که تیم‌های واقعاً ضعیفی هستند. خدا کند آنها در همین فرم باقی بمانند تا پدیده در لیگ بماند و البته پدیده هم به مسیر پیروزی برگردد تا این تماشاگران آب نشوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها