أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۶۱۵۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۰۸ مهر ۱۳۹۳
رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: هیچ درخواستی از سوی پرسپولیسی‌ها برای استیناف‌خواهی صادقیان برای ما نیامده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم،علیرضا صالحی در خصوص پرونده باشگاه پرسپولیس و مهرداد پولادی و اینکه آیا این پرونده به استیناف آمده یا نه، عنوان کرد: باشگاه پرسپولیس درخواستش را برای استیناف داده اما ابتدا باید رأی کمیته انضباطی را بررسی کنیم که اگر این رأی قطعی باشد دیگر پرونده به استیناف نمی‌آید اما اگر قطعی نباشد به درخواست باشگاه پرسپولیس رسیدگی می‌شود.

 

وی درباره درخواست استیناف 3 بازیکنی که در پرونده‌شان با امیر قلعه‌نویی محکوم شده بودند، اظهار داشت: چون رأی اعلام شده درباره پرونده این بازیکنان قطعی بوده، استیناف خواهی صورت نمی‌گیرد و پرونده‌شان بررسی نخواهد شد.

 

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره وضعیت پیام صادقیان نیز گفت: هیچ درخواستی از سوی پرسپولیسی‌ها برای استیناف‌خواهی صادقیان و کاهش محرومیت او برای ما نیامده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها