أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۶۱۶۳
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۰۸ مهر ۱۳۹۳
مسئولان سازمان لیگ معتقدند بهتر است کمیته مسابقات سازمان لیگ در این زمینه پاسخگو باشد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، تیم ملی طبق برنامه قبلی که با حضور کی‌روش، تاج، کفاشیان و بهروان طراحی شده بود باید در فیفا دی که پیش رو است 10 روز بازیکنان را در اختیار می‌گرفت اما اکنون این تاریخ به 15 روز تغییر کرده است و همین مسئله باعث گلایه‌های مسئولان سازمان لیگ و کمیته مسابقات شده است. آن‌ها می‌گویند با توجه به افزایش 5 روزه این زمان، هفته دوازدهم لیگ برتر تغییر می‌کند و احتمال دارد زمان دربی پایتخت در هفته پانزدهم که روز 30 آبان است نیز تغییر کند.

 

مسئولان سازمان لیگ معتقدند بهتر است کمیته مسابقات سازمان لیگ در این زمینه پاسخگو باشد که چرا برنامه‌ای که توافق شده بود به یکباره تغییر کرده است.

 

پیش از این یک بار کی‌روش از اینکه برنامه لیگ تغییر کرد انتقاد کرده بود و گفته بود ظاهراً راننده برخی آقایان برای آن‌ها برنامه‌ریزی می‌کند اما این مرتبه کی‌روش و فدراسیون فوتبال باعث تغییر برنامه‌های لیگ و تیم ملی شده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها