أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۵۶۱۶۷
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۰۸ مهر ۱۳۹۳
مربی تیم ملی فوتبال با حضور در تمرین نفت گفت: «من فوتبالم را از این تیم آغاز کردم و امیدوارم که بازیکنان نفت بتوانند عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر داشته باشند.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، علی کریمی ساعت 15:20 امروز به همراه مارکار آقاجانیان در زمین تمرین تیم نفت حضور یافتند.

 

کریمی برخورد گرمی با ایمان مبعلی، هافبک نفت داشت. غلامرضا رضایی،مهاجم تیم نفت بازیکنان این تیم را به کریمی معرفی کرد.

 

وی خطاب به شاگردان منصوریان اظهار داشت: «من فیلم بازی شما را دیده‌ام، بازی مقابل پرسپولیس را هم دیدم شما بازی خوبی انجام می‌دهید. امیدوارم که در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا موفق باشید و بتوانید از اعتبار نفت و فوتبال ایران دفاع کنید.»

 

مربی تیم ملی خاطرنشان کرد: «من فوتبالم را از همین تیم نفت شروع کردم.»

 

منصوریان سرمربی نفت در واکنش به این صحبت کریمی گفت: «من نمی‌دانستم که کریمی فوتبالش را از نفت آغاز کرده، زمانی که این موضوع را متوجه شدم، خوشحال شدم.»

 

رحیم ایرانیان، سرپرست تیم نفت به نمایندگی از باشگاه نفت، پیراهن امضا شده تیم نفت توسط بازیکنان این تیم را به علی کریمی اهدا کرد. کریمی سپس با این پیراهن عکس یادگاری گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها