يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۶۱۷۱
زمان انتشار: ۱۲:۳۸     ۰۸ مهر ۱۳۹۳
نماینده سرمربی برکنار شده پرسپولیس با مدیران باشگاه برای دریافت مطالبات تا حدی به توافق رسیده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از نامه،مذاکرات سران باشگاه پرسپولیس با نماینده علی دایی برای پرداخت مطالبات و تسویه حساب کامل ادامه دارد.


 
علی دایی از فصل گذشته طلب دارد که خواسته این مبلغ به وی پرداخت شود. وی همچنین 300 میلیون تومان نیز از دوره حبیب کاشانی طلبکار است که این مبلغ را نیز مطالبه کرده است.
 


نماینده دایی تاکید کرده وی پول قرارداد فصل آینده را نمی خواهد و طرفین در خصوص مبلغ پرداختی فصل جاری مشغول مذاکره هستند.


 
بر سر کلیات توافق شده است و احتمالا به زودی بدون مشکل تسویه حساب صورت می گیرد. ضمن اینکه دایی تاکید کرده اول باید با دستیاران وی تسویه حساب شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها