يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۶۱۷۲
زمان انتشار: ۱۲:۳۹     ۰۸ مهر ۱۳۹۳
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: من هر چقدر که بخواهم حرف می‌زنم و قلعه‌نویی هم در حدی نیست که بخواهد من حد و حدودم را بدانم.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس،حسن روشن در خصوص اظهارات اخیر امیر قلعه‌نویی که در مصاحبه‌ای پاسخ تندی به این پیشکسوت استقلالی داده، گفت: او گفته که تحملم تمام شده و می‌خواهد پاسخ مرا بدهد اما من در جواب سرمربی استقلال می‌گویم که نظرم را اعلام می‌کنم و او هم با مایه گذاشتن از اهل بیت(ع) نمی‌تواند بر خیلی از مسائل سرپوش بگذارد.



وی ادامه داد: هرکس حق دارد نظرش را بدهد و من هم می‌توام صحبت کنم چرا که استقلال نه برای من و نه برای این آقاست بلکه استقلال متعلق به هوادارانش است. حالا که این آقا می‌گوید صبر و تحملش تمام شده و می‌خواهد پاسخ من را بدهد باید بگویم خدا را شکر که تحملش تمام شد اما من اهل کل‌کل کردن نیستم و نظرم را می‌دهم و وقتی که نظرم را بگویم پای آن می‌ایستم.



پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص این صحبت قلعه‌نویی که حسن روشن حد خودش را بداند، اظهار داشت: من حدی ندارم و هرچقدر که بخواهم صحبت می‌کنم چرا که در ایران آزادی بیان است و ما انقلاب کردیم که بتوانیم حرفمان را بزنیم. نظر من هم برای الآن نیست بلکه سه هفته قبل که استقلال در صدر جدول بود گفتم این تیم مشکل دارد و الآن می‌بینید که سه بازی پشت سر هم را باخته است.



وی ادامه داد: قلعه‌نویی باید امسال نشان دهد تا با هر حربه‌ای که دارد موفق شود! دویست و سی و هفتمین مربی جهان بودن در دنیا آیا افتخار است؟! اینکه استقلال تیم پنجاه و پنجم جهان باشد افتخار دارد؟! الآن تیمی سوم می‌شود رویشان نمی‌شود اعلام کنند! اینها همه بهانه است تا حواس مردم را پرت کنند و او به جای این کارها بهتر است تمرکزش را حفظ کند و به تیمش بپردازد.



روشن خاطرنشان کرد: خدا را شکر می‌کنم که تحمل سرمربی استقلال تمام شده اما او باید در زمین صحبت کند چون تیم دارد و خوشبختانه با پول بیت‌المال هم قهرمان شده‌اند! تماشاگر حق دارد که از نتایج تیم ناراضی باشد.



روشن ادامه داد: وقتی تیم می‌بازد اقوام آقایان حمله می‌کنند و امیرحسین صادقی را کتک می‌زنند بعد چطور انتظار دارند همین بازیکن برای سرمربی بازی کند؟ البته صادقی بچه پاک و درستکاری است اما این افراد باید تاوان بدهند. او به جای اینکه پاسخ من را بدهد وضعیت تیم را درست کند.



پیشکسوت باشگاه استقلال درباره اظهارات قلعه‌نویی که گفته بود روشن بیش از حدش صحبت می‌کند، گفت: قلعه‌نویی در اندازه‌ای نیست که این حرف‌ها را بزند! او نمی‌تواند بگوید حد من چقدر است گرچه آقایان «علی‌ها» را دارند که اگر خبرنگاری از او سؤالی برخلاف میلش بکند این «علی‌ها» را می‌فرستد به سراغ آن خبرنگار! وقتی کسی دم از اهل بیت می‌زند باید منطقی باشد اما باید بگویم که من قصد جنگ با کسی را ندارم و او هم در حد من نیست گرچه استقلال آقایان را به اینجا رسیده و ببینید این پول‌ها چگونه هزینه می‌شود.



پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: آقایان می‌گویند پول ما از بیت‌المال نیست پس این پول‌ها از کجا می‌آید؟‌ این تقسیم کردن کمیته‌های باشگاه از کجاست؟ آیا از ناتوانی مدیرعامل است و یا از زور زیاد جناب سرمربی؟ در باشگاه همه چیز بر پایه رفیق‌بازی قرار دارد.



روشن درباره این صحبت‌ قلعه‌نویی که گفته بود او باید گفتمانش را درست کند، افزود: گفتمان من در حد سوادی است که دارم اما مثل آقایان نیستم که بگویم «کل‌ یوم»‌، «روزهای فیفادی»، «چرخش 360درجه‌ای» و ... من در حد سواد و شخصیتم حرف می‌زنم و اینگونه نیست که بخواهم بزرگ‌تر از دهانم حرف بزنم و آبروریزی کنم. شاید آقایان این اظهارنظرهای شان را فراموش کرده‌اند!



وی در پایان گفت: قلعه‌نویی به تیمش بچسبد و در زمین حرف بزند چرا که او در حد و اندازه من نیست و باید حد مرا بداند و بعد صحبت کند.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها