يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۶۲۳۰
زمان انتشار: ۱۸:۰۸     ۰۸ مهر ۱۳۹۳

مهدی رحمتی که بعد از نزدیک به 20 ماه برای اولین بار به تیم ملی فوتبال دعوت شده است ، به احتمال فراوان در اردوی پرتغال تیم ملی را همراهی نمی کند.

رحمتی یکی از 7 دروازه بانی است که در لیست اولیه تیم ملی برای اعزام به پرتغال دعوت شده. گلر محبوب استقلالی ها که امسال به پیکان تهران رفته است و در دو بازی آخر تیمش با درخششی دوباره توانسته است تیمش را در مسابقات پیروز کند ، مدارکی به فدراسیون فوتبال تحویل نداده.

خبرورزشی در این باره نوشته است این گلر سرشناس اگرچه نامش در لیست دعوت شده هاست اما مدرکی تحویل فدراسیون نداده است.

رحمتی اما بعد از اینکه جام جهانی را ناباورانه و روی سو ءتفاهمی که با کارلوس کروش پیدا کرد ، از دست داد حالا نامش دوباره از سوی کارلوس اعلام شده و همان طور که سرمربی تیم ملی از قبل گفته بود ، بعد از جام جهانی روی رحمتی دوباره حساب می کند. حالا باید امید داشت شماره یک محبوب دوباره به سنگربان شماره یک تیم ملی تبدیل شود حتی اگر در اردوی پرتغال غایب باشد. او این مجال را خواهد داشت که در اردوی بعدی تیم ملی که در آفریقای جنوبی یا کیش برگزار می شود بار دیگر به لیست بازیکنان تیم ملی اضافه شود.

البته اگر مسئولان فدراسیون در روزهای آینده برای او ویزای اضطراری نگیرند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها