يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۶۳۳۵
زمان انتشار: ۲۰:۱۶     ۰۸ مهر ۱۳۹۳
فعالان سوری امروز اعلام کردند که گروهک تروریستی داعش به عناصرش وعده داده است که به مناسبت عید قربان به آنها عیدی و قربانی بدهد.
به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل ازخبرگزاری آناتولی؛ فعالان سوری امروز اعلام کردند که گروهک تروریستی داعش به عناصرش وعده داده است که به مناسبت عید قربان به آنها عیدی و قربانی بدهد.
" ابو ورد الرقاوی" یکی از فعالان رسانه ای شهر رقه سوریه که یکی از پایگاههای اصلی داعش در آنجاست اعلام کردکه خبرها و اطلاعات حاکی از این است که ابوبکر بغدادی به عناصر داعش در سوریه و عراق وعده داده است  به مناسبت عید قربان به آنان عیدی و قربانی بدهد.

به گفته وی، عیدی مبلغی است که با آن پدر خانواده میتواند به فرزندان خود عیدی بدهد که حدود 18 هزار لیر سوریه و یا 100 دلار برای هریک از اعضای داعش است.

گفتنی است که داعش حدود 20 تا 31 هزار نیرو دارد که قرار است برای قربانی از تاجران گوسفند خریداری کند و آنها را بین نیروهایش تقسیم کند.اما به گفته منابع آگاه حقوق ثابت ماهیانه نیروهای داعش حدود 400 تا 800 دلار است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها