يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۶۳۴۴
زمان انتشار: ۲۰:۲۶     ۰۸ مهر ۱۳۹۳
باشگاه استقلال خواستار تغيير زمان ديدار جام حذفي بين تيم‌هاي استقلال و فولاد نوين اهواز شد.
با توجه به بازگشت ملی‌پوشان استقلال از اردوی تیم ملی در تاریخ بیست‌وسوم مهر، باشگاه استقلال خواستار تعویق دیدار تیم‌های استقلال و فولاد نوین اهواز در تاریخ بیست‌وپنجم شد.

میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با تسنیم، با تایید این خبر گفت: با مسئولان سازمان لیگ صحبت کردیم و قرار شد چاره‌ای بیندیشند تا تیم‌هایی که ملی‌پوش زیادی دارند با مشکل مواجه نشوند.

خبر دیگر از استقلال اینکه، محمد قاضی مهاجم استقلال در غم از دست دادن یکی از اقوام خود عزادار شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها