يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۶۳۴۶
زمان انتشار: ۲۰:۳۴     ۰۸ مهر ۱۳۹۳
سرمربي پيشين تيم فوتبال پيکان با اشاره به حضور علي کريمي در تيم ملي گفت: اين يک انتخاب بسيار خوب بود و اميدوارم کريمي در کارش موفق باشد.
فرهاد کاظمی درمورد انتخاب کریمی به‌عنوان مربی جدید تیم ملی گفت: به نظر من بهترین انتخاب ممکن صورت گرفت و کریمی به نیمکت تیم ملی وزن داد. او با اینکه تازه فوتبال را کنار گذاشته ولی در بین ملی‌پوشان و بازیکنان فوتبال ایران جایگاه خاصی دارد و همه بازیکنان تیم ملی احترام خاصی برایش قائل هستند. محبوبیت و شخصیت کریمی می‌تواند جو تیم ملی را خیلی بهتر کند.

به گزارش تسنیم، او ادامه داد: به فدراسیون فوتبال بابت این انتخاب تبریک می‌گویم. کریمی زحمات زیادی در این فوتبال کشیده و این اشتباه فوتبال ایران بود که او به جام جهانی نرفت. برای علی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بتواند به اهدافی که در دوران مربیگری دارد دست پیدا کند. شاید کریمی در دوران فوتبال به حق واقعی‌اش نرسید ولی امیدوارم در دوران مربیگری به خواسته ‌ایش برسد.

کاظمی درمورد انتقادهایی که از کریمی بابت عدم حضور در کلاس‌های مربیگری و همچنین نداشتن تجربه مربیگری می‌شود، خاطرنشان کرد: مگر مربیانی مثل کلینزمن و فن‌باستن به کلاس مربیگری رفته بودند که سرمربی شدند؟ شما دیدید که رایان گیگز بدون یک روز مربیگری سرمربی منچستریونایتد شد. کریمی می‌تواند همزمان که در تیم ملی کار می‌کند به کلاس‌های مربیگری هم برود، درضمن او سرمربی تیم ملی نشده که اینقدر بابت نرفتن به کلاس‌های مربیگری مورد انتقاد قرار گرفته است بلکه مربی تیم ملی است.

سرمربی پیشین پیکان گفت: چه ایرادی دارد که ما به مربیان جوان در فوتبال ایران بها بدهیم؟ چنین مربیانی می‌توانند در آینده خودشان را نشان دهند. من واقعا از انتخاب کریمی خیلی خوشحال شدم. اگر مدرک این باشد که حتما مربی در کلاس‌های مربیگری شرکت کند، پس چرا الان خیلی‌ها که مدارک حرفه‌ای مربیگری را دارند بیکار هستند؟

کاظمی در پایان درمورد وضعیت خودش و اینکه که گفته می‌شد در هفته‌های اخیر با چند تیم لیگ‌ برتری مذاکره کرده است، گفت: هیچ باشگاهی با من صحبت نکرده و این مسائل صحت ندارد. در حال حاضر هم برای زیارت در مشهد مقدس هستم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها