يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۶۳۵۰
زمان انتشار: ۲۰:۵۲     ۰۸ مهر ۱۳۹۳
کارت معافيت علي حمودي بازيکن سپاهان از سوي نظام وظيفه ابطال شد. وي نمي‌تواند در ادامه بازي‌هاي سپاهان براي اين تيم به ميدان برود با اين حال اين بازيکن از طريق باشگاه سپاهان پيگير کارش است.
به گزارش "ورزش سه"، حمودی به کمیسیون پزشکی حوزه نظام وظیفه مراجع نکرده است و همین مساله کار او را برای شکایت به دیوان عدالت اداری به تعویق انداخته است. سایر بازیکنانی که به رای حوزه نظام وظیفه اعتراض داشتند به کمیسیون پزشکی مراجعه کرده بودند و از آنجا به دیوان عدالت اداری ارائه دادخواست کرده اند.

حمودی که کارت معافیت خود را سال ها پیش دریافت کرده است، مشکلی داشته که پس از گذشت مدتی رفع شده و بنابراین در حال حاضر واجد شرایط معافیت پزشکی نیست. با توجه به اینکه در مقطع زمانی قبلی ، مورد مربوط به معافیت پزشکی این بازیکن قانونی بوده، حمودی با آغاز تحقیقات مجدد روی موارد معافی بیشترین ضرر را در بین کسانی که کارت شان ابطال شده، کرده است.

تکلیف این بازیکن بعد از حضور در کمیسیون پزشکی مشخص خواهد شد. در حال حاضر او مشمول محسوب می شود مگر اینکه بعد از اعتراض او کارت معافیتش مورد تائید قرار بگیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها