کد خبر: ۲۵۶۳۵۲
زمان انتشار: ۲۰:۵۳     ۰۸ مهر ۱۳۹۳
مهدي پاشازاده معتقد است که استقلال نتايج خيلي ضعيفي نگرفته و در اين مقطع نبايد سرمربي اش را تغيير دهد. پاشازاده که در حال حاضر سرمربي شهرداري تبريز است اوضواع و احوال استقلال را زير نظر دارد.
به گزارش 598،او که قرار بود ابتدای فصل دستیار اول قلعه‌نویی شود در مورد نتایج استقلال به خبرنگار "ورزش سه" می‌گوید:« زمانی که یک تیم ببازد انتقاد هم آغاز می شود. هر کارشناسی هم از زاویه خودش نگاه می کند. درست یا اشتباه بودن انتقادها را هم نمی شود بیان کرد. تیمی که بازی متوالی اش را می بازد حتما ایرادهایی دارد. نمی شود گفت تیمی که در اجرای تاکتیک های مختلف نقصی ندارد سه بازی پیاپی را به حریف واگذار کرده است. »

مدافع سابق استقلال و تیم ملی در مورد شایعه اخراج قلعه نویی می گوید:« این درست نیست که با سه باخت، یک مربی را اخراج کنند. اگر اینطور باشد که مربیان در تمام دنیا به مشکل می خورند. من فکر می کنم تیم افت کرده و خیلی از اشتباهات را در زمین انجام می دهد اما مربی باید بماند و این نقاط ضعف را ترمیم کند»

دلیل افت استقلال چه موضوعی است؟ پاشازاده می گوید:« من که نمی توانم بگویم، چون در تیم نیستم که بدانم چه هست و چه نیست و چه اتفاقاتی می افتد.فقط باز هم می گویم که آمار استقلال بد نیست. این تیم از 10 بازی 18 امتیاز گرفته و این نمی تواند نتیجه ضعیفی باشد. اگر استقلال از ابتدای فصل، دو بازی را می برد و یکی را می باخت الان کسی انتقاد نمی کرد. چون سه باخت متوالی آورده اند حالا همه انتقاد می کنند. اول فصل، اگر به هر کسی می گفتی که استقلال در پایان هفته دهم، با کسب 18 امتیاز در رده دوم قرار می گیرد، همه ابراز رضایت می کردند اما حالا شروع کرده اند به انتقاد که دلیلش هم سه باخت متوالی است»

پاشازاده در مورد ابراز علاقه مجیدی برای مربیگری در استقلال هم صحبت می کند:« این نظر شخصی مجیدی است و درست یا اشتباه بودنش را خودش باید تشخیص بدهد. نرمالش این است که یک مربی اول باید مدارکش را بگیرد، در چند تیم کار کند و بعد به سرمربیگری در باشگاهی بزرگ فکر کند. »

پاشازاده درباره شرایط شهرداری تبریز اینگونه توضیح می دهد:«شرایط مناسب است و آماده برگزاری بازی اول مقابل داماش می شویم. امیدوارم بتوانیم در گام اول موفق باشیم و داماش را در تبریز شکست بدهیم»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها