أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۶۳۵۶
زمان انتشار: ۲۰:۵۵     ۰۸ مهر ۱۳۹۳
تمام بازيکنان تيم‌ملي ما در جام‌جهاني به جز بختيار رحماني در فهرست جديد تيم حاضرند، در 3 حضور گذشته ايران در جام‌جهاني براي اولين بار است که تيم‌ملي بعد از جام‌جهاني ريزش نيرو ندارد.
به گزارش "ورزش سه"، اولین فهرست تیم‌ملی بعد از جام‌جهانی 1978 را حشمت مهاجرانی در شهریور 57 معرفی کرد. در فهرست او که برای بازی های آسیایی 1978 اعلام می‌ شد، نفراتی مثل ناصر حجازی، گازرانی، علی پروین، محمد صادقی، قشقائیان، مجد تیموری، غفور جهانی و حسن نایب آقا یعنی 8 نفر خط خورده بودند.

در اولین فهرست تیم‌ملی بعد از جام‌جهانی 1998 که منصور پورحیدری در مهرماه 1377 منتشر کرد از مردان جام‌جهانی، نفرات زیادی در فهرست تازه نبودند، نفراتی که از فهرست پورحیدری، سرمربی جدید تیم‌ملی خط خورده بودند، این نفرات بودند؛ عابدزاده، پیروانی، پاشازاده، نعیم سعداوی، میناوند، شاهرودی، استاداسدی، دین‎محمدی، علی لطیفی، بهنام سراج

اما در اولین فهرستی که امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم‌ملی در سال 85 که به جای برانکو آمده بود ارائه کرد، از نفرات حاضر در جام‌جهانی مردانی چون علی دایی، گل‌محمدی و سهراب بختیاری‎زاده غایب بودند .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها