کد خبر: ۲۵۶۳۵۸
زمان انتشار: ۲۰:۵۶     ۰۸ مهر ۱۳۹۳
با وجود اينکه 3 روز بيشتر تا بازي سپاهان ـ پرسپوليس در هفته يازدهم ليگ‌برتر باقي نمانده، شايعاتي در مورد بخشيده شدن محروميت حسين ماهيني منتشر شده است.
به گزارش "ورزش سه" کارت پایان خدمت ماهینی به دلیل مشکلی که در معافیتش داشته باطل شده ولی همچنان پرسپولیسی ها امیدوارند او به بازی با سپاهان برسد. با این حال شهبازی رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در گفت‌وگو با "ورزش سه" این مساله را تکذیب می‌ کند: به هیچ عنوان چنین چیزی درست نیست. هنوز نامه ای به دست ما نرسیده است و از نظر ما کارت بازی او باطل شده است.  اگر چنین چیزی وجود داشته باشد سازمان نظام وظیفه به اولین جایی که نامه می‌ زند کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ است و من به ضرس قاطع می‌ گویم تا حالا نامه ای دریافت نکرده ام.

اما یکی دیگر از بازیکنانی که با مشکل کارت پایان خدمت دست و پنجه نرم می‌کند مهرداد پولادی است. بازیکنی که گفته می‌ شود به خاطر مشکلی که دارد حاضر نیست به ایران بازگردد و کسی هم از او خبری ندارد. شهبازی گفت که هنوز کارت پایان خدمت پولادی باطل نشده است: پولادی باید برای معاینه مجدد به سازمان نظام وظیفه مراجعه کند. اما هنوز کارت پایان خدمت او باطل نشده است. سازمان نظام وظیفه تصمیم نهایی را در مورد او می‌ گیرد.

او در پایان گفت: من نمی‌ دانم که آیا پولادی می‌تواند به ایران برگردد یا نه؟ اما چیزی که واضح است این است که او برای اینکه مشکلش حل شود حتما باید به سازمان نظام وظیفه مراجعه کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها