أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۶۳۶۰
زمان انتشار: ۲۰:۵۶     ۰۸ مهر ۱۳۹۳
يعقوب کريمي که به دليل مشکل مصدوميت در تمرينات هفته گذشته استقلال شرکت نداشت از روز گذشته با تيم تمرين کرد و اين مي‌ تواند خبر خوشي براي امير قلعه‌نويي باشد که حالا مي‌ تواند روي او در سمت چپ حساب کند.
به گزارش 598،یعقوب کریمی که در اردوی تیم امید مصدوم شده بود به "ورزش سه" گفت که مشکلی برای بازی مقابل ملوان ندارد: درست است که من چند وقتی است با تیم تمرین نکرده ام اما روز گذشته تمرین خوبی کنار تیم داشتم و دیگر احساس درد نمی‌کنم. اگر کادرفنی صلاح بداند می‌ توانم در بازی با ملوان به میدان بروم.

امیر قلعه‌نویی بعد از شکست تیمش برابر ذوب‌آهن ادعا کرد که تیمش این فصل راحت قهرمان می‌شود. این موضوعی است که هافبک استقلال هم آن را قبول دارد: من هم با حرف امیرخان موافقم اینقدر بازیکن خوب داریم که بتوانیم قهرمان شویم فکر می‌ کنم اگر مصدومان ما در بازی های آینده ما حضور داشته باشند راحت قهرمان می‌ شویم.

او در مورد بازی با ملوان هم گفت: قبول دارم که در سال های گذشته ملوان همیشه گربه سیاه ما بوده ولی من قول می‌ دهم که برابر این تیم بهترین بازیمان را انجام دهیم. ملوان همیشه برابر استقلال و پرسپولیس خوب بازی کرده ولی ما برای اینکه به روند شکست هایمان پایان بدهیم چاره ای جز پیروزی برابر این تیم نداریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها