امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۵۶۳۶۲
زمان انتشار: ۲۰:۵۷     ۰۸ مهر ۱۳۹۳
سرمربي تيم فوتبال استقلال ضمن تبريک به خاطر انتخاب علي کريمي به عنوان مربي تيم ملي گفت: او بايد مراقب حسادت‌ها باشد.
به گزارش 598، امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین امروز تیم استقلال در خصوص حضور علی کریمی در تمرینات این تیم و مربی شدنش در تیم ملی گفت: جا دارد به او تبریک بگویم ولی من چند توصیه به او دارم اولین اینکه کریمی سعه صدر داشته باشد و تحملش را بالا ببرد.

به گزارش فارس، وی افزود: او باید مراقبت خودش باشد چون حالا در شغلی وارد شده که آبرویش در گرو بازیکنان است به قول آقای اولیایی آبروی مربی دست بازیکن است و باید حواسش باشد.

سرمربی تیم استقلال تأکید کرد: متأسفانه در فوتبال ما حب و بغض زیاد است و او باید مراقب حسودها باشد چون معمولاً کسانی هستند که دوست ندارند بعضی‌ها موفق شوند. او یکی از بازیکنان خوب این مملکت بود و یکی از بهترین‌های فوتبال ما و حالا خوشحال هستم که او لباسی را به تن کرده که مطمئناً این لباس سخت‌تر از دوران بازیگری او است البته او در کنار یک مربی بزرگ و باتجربه حضور دارد و مطمئناً می‌تواند از تجارب او استفاده کند.

وی در پایان گفت: خوشبختانه کریمی هنگامی که این مسئولیت را قبول کرد حرف خوبی زد و گفت که از همه کسانی که آرزو داشتند جای او باشند، عذرخواهی می‌کند که این در نوع خودش جالب بود.

تمرین تیم فوتبال استقلال دقایقی پیش به پایان رسید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها