أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۶۳۶۴
زمان انتشار: ۲۰:۵۸     ۰۸ مهر ۱۳۹۳
سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز در خصوص انتخاب‌هاي بازيکنان مورد نظر براي تيم ملي گفت: من نسبت به ليست اعلام شده تيم ملي اعتراض دارم چرا که مي‌توانستند بازيکنان بيشتري از تيم ما دعوت کنند.
به گزارش 598،رسول خطیبی افزود: احمد آل نعمه و سامان نریمان جهان بازیکنانی هستند که برای حضور در تیم ملی دعوت شده‌اند ولی در کل نسبت به لیست اعلام شده تیم ملی اعتراض دارم چرا که از بازیکنان بیشتری می‌توانستند از تیم‌ها برای حضور در تیم ملی دعوت کنند.

به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در ادامه بیان کرد: ولی امیدوارم بازیکنانی که از تیم ما دعوت نشده‌اند بتوانند در لیگ برتر بیشتر استعدادهای خودشان را نشان دهند تا آنها نیز در آینده نامشان در لیست تیم ملی قرار بگیرد.

وی درباره حذف دلالان از فوتبالمان تصریح کرد: به نظر من هر بازیکنی خوب است که یک مدیر برنامه داشته باشد ولی وجود دلالان در فوتبالمان با توجه به کارهای غیرقانونی‌ای که انجام می‌دهند باعث ایجاد تشنج در فوتبالمان می‌شود و بهتر است این افراد از فوتبال کشورمان حذف شوند.

خطیبی درباره ارزیابی‌اش از بازی مقابل تیم سایپا عنوان کرد: در حال حاضر با توجه به تمرینات بسیار خوبی که پشت سر گذاشته‌ایم و شرایط قابل قبولی که بازیکنان بدست آورده‌اند می‌توانیم در مقابل تیم سایپا عملکرد خوبی را از خود به ارائه بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در ادامه بیان کرد: مطمئنا در مقابل سایپا کار سختی در پیش رو داریم و همانطور تیم سایپا در مقابل تیم تراکتورسازی که در صدر جدول قرار دارد بازی سختی را خواهد داشت ولی به نظر من هر تیمی که اشتباهات کمتری داشت و تلاشش در بازی بیشتر بود می‌تواند امتیاز این دیدار را کسب کند.

در بازی مقابل تیم سایپا مصدوم نداریم و فقط حبیب گردانی به علت محرومیت نمی‌تواند در این دیدار تیم ما را همراهی کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها