أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۵۶۳۶۷
زمان انتشار: ۲۰:۵۹     ۰۸ مهر ۱۳۹۳
ميرشاد ماجدي نسبت به تعطيلي 50 روزه ليگ برتر به خاطر جام ملت هاي آسيا اعتراض دارد.
به گزارش 598،به نقل از ایرنا، ماجدی در این باره گفت:این انتقاد همچنان وارد است و مربیان تیم ملی با نظر امیر قلعه نویی سرمربی استقلال موافق هستند و معتقدند در هیچ جای دنیا لیگ به این مدت تعطیل نمی شود اما این تعطیلی به صلاح دید کادر فنی تیم ملی و شرایط لیگ ایران باز می گردد.

او درباره جلسه قلعه نویی با مربیان تیم ملی در حاشیه تمرین امروز استقلال گفت: جلسه بسیار خوبی بود و قلعه نویی از حضور مربیان تیم ملی در اردوی تیم های مختلف ابراز خوشحالی کرد و از اینکه در تمرین استقلال حضور یافتند، تشکر کرد. به اعتقاد قلعه نویی بیشتر مربیان لیگ برتری ایرانی و عاشق تیم ملی هستند و دوست دارند بازیکن به تیم ملی بدهند به شرطی که به تیم شان آسیبی نرسد.

ماجدی درباره مربیگری علی کریمی در تیم ملی هم گفت: کریمی بازیکن بزرگی بود و سال ها برای تیم ملی و تیم های باشگاهی خود زحمت کشید و به فوتبال ما خیلی کمک کرده و امروز به عنوان مربی در کنار تیم ملی است.علی کریمی با قبول مسئولیت مربیگری در تیم ملی علاقه خود را به این حرفه نشان داد و امیدوارم در کار خود موفق باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها