يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۶۳۷۰
زمان انتشار: ۲۱:۰۰     ۰۸ مهر ۱۳۹۳
انخل تورس، مالک باشگاه ختافه همواره اين جمله را شفاف و روشن بيان مي کند:« باشگاه ختافه به فروش مي رسد. حتي اگر رئيس باشگاه هم پيشنهاد خوبي بدهد، مي تواند باشگاه را بخرد.»
به گزارش 598،او گرچه این جمله را به شوخی بیان کرده، اما آنچه روشن و مشخص است، این است که او در طول سالهای اخیر پیشنهادات متعددی را دریافت کرده؛هر چند که هیچ یک ازاین پیشنهادات از نظر او کافی ومناسب نبوده. آنخل تورس از سال 2002 مالک ختافه است و در طول این مدت او توانسته تیم را در دسته دوم بی به دسته اول آورده و ختافه برای یازده فصل اخیر در رقابت های اصلی لالیگا حضور داشته.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از مارکا؛ آخرین فردی که برای خرید سهام باشگاه جنوب شهر مادرید ابراز علاقه کرده، حسین هدایتی، یک تاجر 53 ساله ایرانی است که در سالهای اخیر مالکیت باشگاه های متعددی را در ایران دراختیار داشته. او معتقد است که تنها راه رشد سطح کیفی فوتبال ایران این است که از مرزها عبور کرده و به همین خاطر برای خرید سهام باشگاه ختافه دست به کار شده است.

در روزهای اخیر این صحبت ها از قول هدایتی در رسانه های ایرانی بازتاب یافته:« چند وقتی است که تمایل زیادی برای خرید سهام باشگاهی حرفه ای در اسپانیا دارم. درهمین راستا مذاکراتی را با مقامات ختافه آغاز کرده ام. پیشنهادی برای خرید 51% سهام این باشگاه ارائه داده ام ولی حاضرم تا 55% سهام باشگاه را خریداری کنم.»

هدایتی خیلی روشن و شفاف اعلام کرده که برای سرمربیان ایرانی، مهم است تا بتوانند تجربیاتشان را با همتایانشان در لیگ هایی مثل لیگ اسپانیا تبادل کنند:« فکر می کنم سرمربیان ایرانی باید به صورت جدی به فکر کار کردن در باشگاه های اروپایی باشند. در صورتی که بتوانم سهام ختافه را بخرم، این باعث خواهد شد تا بتوانیم دراین زمینه تجربیاتی را کسب کنیم.»

حسین هدایتی در ایران به عنوان قهرمانی در سرمایه گذاری های خصوصی شناخته می شود. البته او در این راستا با انتقاداتی نیز روبرو شده است. خود هدایتی دراین باره گفته:« متاسفانه مقامات داخلی به مدیران خصوصی و حفظ باشگاه های فوتبال کمک نمی کنند.» و درادامه به این نکته اشاره کرده که راهکار، خرید یک باشگاه خارجی است تا فوتبالیست های ایرانی بتوانند با فوتبال مدرن تطبیق پیدا کنند.

یکی از شیوه هایی که هدایتی می تواند نامش را در جمع مالکان ختافه ببیند، از طریق ارائه پیشنهادی قابل قبول است. بدین ترتیب او می تواند شرایط اقتصادی باشگاه را نیز بهبود ببخشد و رقم حقوقی این باشگاه که درحال حاضر 18.7 میلیون یورو است را افزایش ببخشد.با این وجود ودر صورت وقوع این اتفاق ممکن است آنخل تورس همچنان در ختافه بماند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها