أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۶۳۸۲
زمان انتشار: ۲۳:۳۱     ۰۸ مهر ۱۳۹۳
برادرزاده دیکتاتور معدوم عراق که فرماندهی عملیات داعش را برعهده داشت، توسط عناصر این گروه تروریستی به خارج از این کشور منتقل شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از العالم، "عمر سبعاوی التکریتی" اخیرا و پس از مشخص شدن نتایج تحقیقات درباره جنایت اسپایکر، به همراه 10 تن دیگر توسط تروریستهای داعش از طریق خاک سوریه به خارج منتقل شد.
 
در جریان جنایت اسپایکر 1700 نفر کشته و حدود 10 هزار نفر مفقود شدند.
 
"قتیبه الموسوی" از فعالان بارز پرونده اسپایکر به نقل از منابع عراقی به خبرگزاری "روسیا سگودنیا" گفت: 4 ماه قبل عملیات قتل 1700 دانشجوی نظامی نیروی هوایی عراق زیر نظر عمرسبعاوی انجام شد.
 
وی افزود: سبعاوی از طریق سوریه به خاک ترکیه منتقل شد و سپس از آنجا به یکی از کشورهای عربی همسایه عراق رفت.
 
این فعال عراقی اظهار داشت: پس از شدت گرفتن درگیریها در شهرهای سوریه، اکثر سران حزب منحل بعث عراق از جمله برادر سبعاوی به یک کشور عربی همسایه منتقل شده اند.
 
عمر سبعاوی فرماندهی عملیات داعش را در عراق به ویژه استان صلاح الدین در شمال بغداد برعهده داشت.
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها