امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۵۶۳۹۴
زمان انتشار: ۰۰:۰۹     ۰۹ مهر ۱۳۹۳
با توجه به طرح شکوائیه‌ از طرز کار آن معاونت در خصوص اعطای مجوز اکران به برخی فیلم‌های سینمایی با محتوای فتنه سال 88 مانند عصبانی نیستم و قصه‌ها مقتضی است تا زمان رسیدگی به این شکایت از صدور مجوز اکران این فیلم‌ها خودداری و در اولین فرصت به منظور رسیدگی به این موضوع و برای مشاهده فیلم‌ها با کمیسیون اصل 90 هماهنگی کنید.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ خواستار توقیف مجوز فیلم‌های مرتبط با فتنه ۸۸ شد.

به گزارش رجانیوز، در پی تلاش‌‌های اخیر سازمان سینمایی جهت اکران فیلم‌های حامی فتنه و اعتراضات گسترده رسانه‌های انقلاب، کمیسیون اصل 90 به این ماجرا ورود کرده و خواستار توقیف دو فیلم حامی فتنه شد.

در همین راستا، «محمد‌علی پورمختار» در نامه‌ای به معاون سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار جلوگیری از اکران فیلم‌های مرتبط با فتنه ۸۸ شد. به گزارش نسیم، متن نامه بدین شرح است:

جناب آقای ایوبی

معاون محترم سینمایی وزارت ارشاد
 
سلام‌علیکم
 
با توجه به طرح شکوائیه‌ از طرز کار آن معاونت در خصوص اعطای مجوز اکران به برخی فیلم‌های سینمایی با محتوای فتنه سال 88 مانند «عصبانی نیستم» و «قصه‌ها»، مقتضی است تا زمان رسیدگی به این شکایت از صدور مجوز اکران این فیلم‌ها خودداری و در اولین فرصت به منظور رسیدگی به این موضوع و برای مشاهده فیلم‌ها با کمیسیون اصل 90 هماهنگی کنید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها