کد خبر: ۲۵۶۴۰۹
زمان انتشار: ۰۰:۴۴     ۰۹ مهر ۱۳۹۳
بعد از اعلام لیست 37 نفره کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی شاید مهمترین بازیکنی که در این لیست غایب بود، میلاد فخرالدینی باشد. این بازیکنان از طرف کی‌روش آماده باش هستند تا در موقع لزوم خود را به کادرفنی تیم‌ملی معرفی کنند.

فخرالدینی در این فصل عملکرد نسبتا خوبی داشته و حتی در بازی هایی که خسرو حیدری هم غایب بوده توانسته سمت راست استقلال را فعال نگه دارد. حضور او درتمام بازی هایی که شرایط بازی کردن داشته می‌ تواند نشان دهد امیر قلعه‌نویی حسابی از مدافع راست تیمش راضی است.

فخرالدینی در مورد عدم دعوت شدنش به تیم‌ملی گفت:

واقعا ناراحتم چون در این مدت زحمت زیادی کشیده بودم وقتی برای رسیدن به یک موضوع تلاش می‌ کنی و به آن نمی‌ رسی کاملا طبیعی است که ناراحت شوی ولی این تصمیم کی‌روش است و من نمی‌ توانم در مورد آن حرفی بزنم. هر مربی ای برای انتخاب ترکیب تیمش شرایطی دارد.

آی اسپورت، او ادامه داد: تمام بازیکنانی که در پست دفاع راست بازی می‌ کنند، بازیکنان خوبی هستند ولی به نظرم من الان بهترین دفاع راست ایران هستم. البته نه در مورد قبلا صحبت می‌ کنم و نه در مورد بعدا، من حال حاضر را می‌ گویم.

او همچنان امیدوار است در رتبه های بعدی به تیم‌ملی دعوت شود: من امیدوار هستم که در اردوهای بعدی بتوانم به تیم‌ملی دعوت شوم اما باز هم می‌گویم که سلیقه کی‌روش در انتخاب بازیکنان مهم است. امیدوارم بتوانم نظر او را جلب کنم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها