يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۶۴۲۰
زمان انتشار: ۰۸:۲۷     ۰۹ مهر ۱۳۹۳
"جان کانتلی" پیامی مکتوبی را در پاسخ به سخنان "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا درباره حملات 11 سپتامبر، قرائت کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، "جان کانتلی" پیامی مکتوبی را در پاسخ به سخنان "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا درباره حملات 11 سپتامبر، قرائت کرد.

وی در این گفت: مشاوران آمریکایی که با ارتش عراق همکاری می‌کنند، تواناییهایشان را ضعیف ارزیابی کرده‌اند.

کانتلی تروریست‌های ارتش آزاد را که از سوی آمریکا آموزش داده می‌شوند را ضعیف و فاسد توصیف کرد و بیان داشت: ارتش آزاد ثابت کرد که یک نیروی نامنظم، فاسد و ضعیف است؛ 500 میلیون دلار به این گروه اختصاص داده شده است درحالیکه این اقدام بی‌هدف است.

وی همچنین با اشاره به اقدام عناصر گروه ارتش آزاد در فروش سلاح‌های اهدایی غرب به تاجران اسلحه، خاطرنشان کرد:  این سلاح ها در نهایت به دست داعش می‌رسد.

کانتلی تأکید کرد: براساس گزارشهای رسانه‌ای مانند مطلب روزنامه نیویورک تایمز، حملات هوایی به اهداف داعش ناکافی است.

لینک دانلود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها