أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۶۴۵۳
زمان انتشار: ۰۹:۱۱     ۰۹ مهر ۱۳۹۳
منابع میدانی سوری با اعلام آزادسازی دو شهرک «البویضه» و «المصاصنه» در ریف شمالی حماه بدست نیروهای ارتش سوریه از آزادسازی قریب الوقوع شهرک «اللطامنه» توسط این نیروها خبر دادند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس: منابع میدانی سوری از استان حماه و ریف آن در مرکز سوریه خبر می‌دهند که یگان‌های ارتش این کشور عملیات‌های خود برای مقابله با گروه‌های مسلح تروریستی در استان ریف حماه را با قدرت هرچه تمام‌تر بار دیگر از سر گرفتند.

این منابع در این خصوص توضیح دادند که مناطق مختلف ریف حماه طی روزهای اخیر شاهد شدیدترین درگیری‌ها میان نیروهای ارتش سوریه با گروه‌های مسلح تروریستی بوده که با پیشروی سریع و فوری آنها در برخی مناطق این استان را به همراه داشته است.

براساس این گزارش‌ها نیروهای ارتش سوریه موفق شدند، در عملیات روز گذشته خود، دو شهرک «البویضه» و «المصاصنه» را آزاد کنند و کنترل آن را در دست گیرند، در حالی‌که این نیروها در ادامه عملیات گسترده‌ای را برای آزادسازی شهرک «اللطامنه» آغاز کرده‌اند و جدیدترین خبرهای رسیده، حکایت از تسلط ارتش سوریه بر بخش‌هایی از این شهرک استراتژیک دارد.

این گزارش‌ها تاکید می‌کند که از بعد از ظهر روز سه‌شنبه درگیری‌های شدیدی در این شهرک میان نیروهای ارتش سوریه با گروه‌های مسلح جریان دارد.

منابع میدانی سوری تاکید می‌کنند که در صورت تسلط ارتش سوریه بر شهرک استراتژیک اللطامنه، شهر «مورک» بدون تردید هدف بعدی ارتش سوریه خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها