أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۶۵۲۰
زمان انتشار: ۱۰:۴۷     ۰۹ مهر ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس: یک مقام نزدیک به «جلال طالبانی» در خصوص آخرین وضعیت رئیس جمهور سابق عراق  گفت که بعد از مرخص کردن پزشکان آلمانی اکنون روند مداوای مام جلال تحت نظر پزشکان ایرانی انجام می شود.

این منبع خبری افزود: طالبانی اکنون هر روز صبح از ساعت 9 تا 11 به ورزش مشغول می‌شود و روند بهبودی وی سرعت بیشتری به خود گرفته است.

این مقام آگاه اضافه کرد: اکنون به اطرافیان مام جلال اجازه داده شده که می توانند وی را در جریان آخرین تحولات سیاسی قرار دهند و نه تنها در جریان تحولات قرار می گیرد بلکه امکان تصمیم‌گیری در خصوص مسائل را هم داراست.

بعد از بازگشت طالبانی به شهر سلیمانیه وضعیت وی روز به روز درحال بهبودی است و روزانه براساس برنامه پزشکان ایرانی ملاقات با مام جلال انجام می شود.

به دنبال سکته مغزی جلال طالبانی در بغداد هم این پزشکان ایرانی بودند که بلافاصله بر بستر وی حاضر شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها