أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۶۵۴۵
زمان انتشار: ۱۱:۱۴     ۰۹ مهر ۱۳۹۳
سایت اتحادیه جهانی کشتی با انتشار یک عکس از حرکت عبدولی در اجرای فن فیتو، بازنده اعلام کردن او مقابل حریف کره‌ای را توجیه کرده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، سایت اتحادیه جهانی کشتی با انتشار عکسی از رقابت سعید عبدولی با حریف کره جنوبی که در نهایت با رای داوران به ضرر نماینده کشورمان خاتمه یافت، استدلال کرده که عبدولی برای اجرای فیتو گردن حریف را در اختیار گرفته و به همین دلیل نظر داوران مسابقه توجیه پذیر است.



اصل این عکس را یکی از مسئولان برگزاری مسابقه منتشر کرده و معتقد است در هنگام اجرای فن فیتو یا باید دستان درگیر باشد و یا دست و گردن با هم، به همین دلیل فن فیتوی فرنگی‌کار وزن 71 کیلوگرم ایران خطا اعلام شده است.



با این حال عکس منتشر شده هم نتوانسته ابهامات مربوط به این مسابقه را برطرف کند. این سوال اکنون مطرح است که اگر فن عبدولی خطا بوده چرا در همان زمان کشتی متوقف نشده است؟ ضمن اینکه فرنگی کار وزن 71 کیلوگرم ایران 3 بار فن فیتو را آن هم نه در خاک بلکه از بالا و به صورت پرتابی اجرا کرده است. بنابراین اگر یکی از این 3 مرحله اجرای فن هم خطا باشد باید امتیاز 2 فن دیگر یعنی حداقل 4 امتیاز به عبدولی تعلق می‌گرفت که این اتفاق نیفتاده است، اگر هم استدلال این باشد که در هر 3 مرحله اجرای فن داوران متوجه خطای عبدولی نشدند که باید در سلامت بینایی گروه داوری شک کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها