يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۶۵۴۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۵     ۰۹ مهر ۱۳۹۳
یکی از سایت‌های خبر نزدیک به مقامات دولتی، از موافقت حسن روحانی برای فعال شدن ستادهای شهرستانی خود برای انتخابات مجلس دهم خبر داد!
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جهان، سایت نزدیک به یکی از مقامات دولتی در اقدامی عجیب خبر از آغاز فعالیت های انتخابات دولت در انتخابات مجلس آینده داد!

در یادداشتی که این سایت خبری منتشر کرده است آمده است: ...دولت، در این میان نقش مهمی را در فضای انتخابات مجلس نهم بازی خواهد کرد و قطعا روحانی می‌تواند مهره تاثیرگذار این رقابت سنگین باشد. جریان اصلاحات به سختی به دنبال پیوند با دولت برای رسیدن به یک لیست مشترک برای انتخابات مجلس است. این گروه حتی پیام ائتلاف خود را به گوش رئیس جمهور رسانده است.

"مصطفی داننده" نویسنده این مطلب که از نویسندگان سایت آقای هاشمی رفسنجانی نیز هست، در ادامه تحلیل خوددر مطلبی عجیب می نویسد: "شنیده‌ها حاکی است که روحانی در پاسخ به این درخواست، حضور فعال دولت در انتخابات با توجه به محدودیت‌های قانون اساسی و اصل بی طرفی را درست ندانسته است اما موافقت خود را برای فعال شدن ستادهای شهرستانی خود برای انتخابات مجلس دهم اعلام کرده است."

به گزارش جهان، مشخص نیست در صورت صحت این خبر، در حالی که نزدیک به ۱۸ ماه تا انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده، چگونه دولتی‌ها دست به این اقدام انتخاباتی زده اند. این در حالی است که اوصلا دخالت دولت در انتخابات مجلس اقدامی غیرقانونی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها