أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۵۶۵۴۷
زمان انتشار: ۱۱:۱۶     ۰۹ مهر ۱۳۹۳
تلاش برای برکناری وزیر دادگستری ... گلایه احمدی نژاد از ضرغامی ... توصیه مداح معروف به هم هیاتی هایش ... لزوم نظارت بر صادرات محصولات ایرانی در عراق ... هدف داعش از عملیات تروریستی در کاظمین ...
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جهان نیوز، همیشه در آن سوی اخبار رسمی، اخباری غیر رسمی وجود دارد که خبرنگاران در تلاشند به آن دست یابند. خبرنگاران جهان نیوز نیز در طول هفته و در حین تلاش خود برای کسب اخبار با این گونه خبرها مواجه می شوند. آنچه می خوانید محصول تلاشی است که سه شنبه هر هفته در قالب بسته خبری از اخبار ویژه و کوتاه غیر رسمی منتشر می شود. سعی شده است نهایت دقت و صحت در گزینش و انتشار اخبار صورت گیرد.

تلاش برای برکناری وزیر دادگستری

> خبرنگار جهان مطلع شد برخی در دولت اصرار دارند که آقای پورمحمدی، وزیر دادگستری تغییر کند و آقای امیری جایگزین آقای پورمحمدی وزارت دادگستری شود.

گلایه احمدی نژاد از ضرغامی

> به گزارش جهان، شنیده شده آقای احمدی نژاد نامه ای به ضرغامی داده و از صحبت های آقای متکی در برنامه شناسنامه گلایه کرده است.

توصیه مداح معروف به هم هیاتی هایش

> به گزارش جهان از قول آقای نریمان پناهی (مداح) نقل شده است: کسی حق ندارد در هئیت من بدون پیراهن سینه بزند، من خودم قبلا قمه زن بودم، زنجیززن و تیغ زن بودم در مراسم عزاداری ها، اما بالاخره ما بزرگانی داریم، وقتی می گویند این کار را نکنید، نباید انجام بدهیم.

پیش بینی احمدی نژاد از فرجام مذاکرات با غرب

> شنیده های خبرنگار جهان حاکی از آنست که آقای احمدی نژاد در جلسه "هما" گفته است: مذاکرات قطعا شکست خواهد خورد. این گونه که دولت جلو می رود و دستش خالی است، به نتیجه نخواهند رسید. آقای مشایی در این جلسه حضور داشته است.

نظر صالحی در مورد وزارت علوم

> به گزارش جهان با افزایش یافتن احتمال معرفی آقای صالحی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم، وی در جمع برخی مدیران انرژی اتمی گفته است: من مایلم که به وزارت علوم بروم اما اگر بروم تحت فشار قرار می گیرم.

نارضایتی سفرا از یک اقدام آشنا

> خبرنگار جهان با خبر شد که آقای آشنا در جلسه سفیران ایران، به شیوه استاد و شاگردی بر روی تخته، دیپلماسی رسانه ای را برای سفیران توضیح می داده که این کار موجب نارضایتی سفیران شده است.

لزوم نظارت بر صادرات محصولات ایرانی در عراق

> بعد از تحریم هایی که عراقی ها علیه کالاهای سعودی اعمال کردند، در بصره خرید و فروش کالاهای ایرانی رونق گرفته و این نگرانی وجود دارد که عده ای سودجو، اجناس بی کیفیت در آن جا عرضه کنند که این عامل باعث لطمه جدی در صادرات کشور خواهد شد.

پخش تصاویر آرشیوی دستگاههای اطلاعاتی از شبکه من و تو

> خبرنگار جهان با خبر شد که شبکه من و تو اخیرا مستندی را در مورد انقلاب تهیه و پخش کرده است که در آن تصاویری پخش شده که پیش از آن فقط در اختیار دستگاه های اطلاعاتی بوده است و این احتمال وجود دارد که این فیلم ها به خارج مجموعه رسیده باشد.

هدف داعش از عملیات تروریستی در کاظمین

> به گزارش جهان، اخیرا داعشی ها عملیاتی را هم زمان با انفجار در کاظمین داشتند، هدف از این عملیات این بوده که راه نفوذی برای بغداد پیدا کنند. این بیانگر آن است که خطر بغداد کماکان جدی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها