يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۶۵۵۸
زمان انتشار: ۱۱:۲۶     ۰۹ مهر ۱۳۹۳
آنطور که نمایندگان کمیسیون برنامه و بودجه از جلسه دیروز این کمیسیون روایت کرده اند، معاون ارزی بانک مرکزی در جمع نمایندگان از رفع مشکل فاینانس چین خبر داده و تاکید کرده که سقف این فاینانس به 70 میلیارد دلار رسیده است.
علی محمد احمدی با اشاره به حضور معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و معاون ارزی بانک مرکزی در جلسه دیروز کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، اظهار داشت: در این جلسه معاون ارزی بانک مرکزی گزارشی درباره میزان فاینانس و توزیع آن در بین استان ها قرائت کرد.


وی افزود: آنطور که آقای کامیاب در این جلسه اعلام کردند ایران و چین سقف فاینانس را افزایش داده و به 70 میلیارد دلار رسانده اند.همچنین مشکل عاملیت چینی ها در این فاینانس حل شده است.

به گزارش پايگاه 598 به نقل از تسنیم؛ این عضو کمیسیون برنامه و بودجه همچنین تصریح کرد: طبق اعلام معاون ارزی بانک مرکزی فاینانس چین طی هفته های اخیر از سر گرفته شده و مشکلات این فاینانس با توافق طرفین رفع شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها