يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۶۶۱۲
زمان انتشار: ۱۲:۴۲     ۰۹ مهر ۱۳۹۳
رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: «ماهینی را محروم کردند تا به پرسپولیس ضربه بزنند.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرورزشی،حمیدرضا سیاسی ظهر دیروز به همراه تعدادی از مسئولان این باشگاه به مجموعه درفشی‌فر رفت و جلسه‌ای با بازیکنان برگزار کرد. به همین منظور با سیاسی تماس گرفتیم.

 

* با خبر شدیم به محل تمرین پرسپولیس رفته‌اید!

- نیاز دیدیم که به همراه دوستان به محل تمرین رفته و نشستی را با بازیکنان برگزار کنیم. جلسه خوبی بود و هر دو طرف صحبت‌های یکدیگر را شنیدیم.

 

* بیشتر شما برای بازیکنان صحبت کردید یا آنها؟

- سعی کردیم بیشتر مشکلات بازیکنان را از زبان خودشان بشنویم، ضمن اینکه خیال آنها را نیز بابت آینده راحت کردیم.

 

* دغدغه بازیکنان چه بود؟

- شما خبرنگاران که بهتر از من می‌دانید بازیکنان چه دغدغه‌ای دارند. آنها مثل همیشه نگران حق و حقوق خود بودند. البته نمی‌خواهم بگویم به فکر موفقیت تیم نیستند بلکه اتفاقاً قول دادند تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام دهند.

 

* توانستید دغدغه بازیکنان را برطرف کنید؟

- به آنها گفتم همان طور که تا الان حق و حقوق خود را به موقع گرفته‌اید در آینده هم همین‌طور خواهد بود.

 

* حالا چرا قبل از بازی با سپاهان به اردوی تیم‌تان رفتید؟

- بازی با سپاهان حساسیت خاص خود را دارد و بازیکنان هم به این مسئله واقف هستند. هدف ما از این جلسه بیشتر این بود که ارتباط بین ما و آنها بیشتر شود و خیال بازیکنان را درخصوص مسائل مالی راحت کنیم.

 

* قضیه حسین ماهینی به کجا کشید، قرار بود خبرهای خوش برای هواداران در این مورد داشته باشید!

- نهایت تلاش خود را برای حل مشکل ماهینی به کار گرفته‌ایم و ان‌شاءا... با مساعدت مسئولان بتوانیم از این بازیکن ارزشمندمان در دیدارهاک آینده استفاده کنیم.

 

* خبر رسیده پرونده‌های مشابه ماهینی زیاد بود اما فعلاً متوقف شده و در پایان فصل به آنها رسیدگی خواهد شد؟

- بله، تیم‌های رقیب ما هم پرونده مشابه ماهینی داشتند اما رسیدگی به آنها را به آینده سپردند. به هر حال حسین ماهینی یک وزنه در تیم پرسپولیس به شمار می‌رود و باید به نحوی به تیم ما ضربه می‌زدند.

 

* واضح‌تر صحبت می‌کنید؟

- چون الان باید در جلسه‌ای شرکت کنم خیلی نمی‌توانم قضیه را بشکافم اما خبر دارم نزدیک به 100 پرونده را برای آخر فصل نگه داشته‌اند و فقط زورشان به پرسپولیس و ماهینی رسیده است!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها