يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۶۶۱۳
زمان انتشار: ۱۲:۴۳     ۰۹ مهر ۱۳۹۳
هافبک تیم پرسپولیس گفت: «نمی توانم بگویم چرا اتفاقات عجیب و غریب در اصفهان رخ می دهد.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ، مهرداد کفشگری درباره بازی با سپاهان اظهار داشت: «بازی با سپاهان همیشه سخت بوده، اما ما شرایط خوبی داریم. ما باید سپاهان را شکست دهیم چون به پیروزی در این بازی نیاز داریم.»

 

وی در این باره که تیم سپاهان پرمهره تر و بهتر از تیم ما پرسپولیس است افزود: «تیم سپاهان پرمهره تر و بهتر از تیم ما نیست. هر دو تیم به لحاظ بازیکن مهره های خوبی دارند. معتقدم کار تیمی بهتر تعیین کننده نتیجه بهتر است و هر تیمی که خوب کار کند، خوب نتیجه می گیرد و به نظرم کار تیمی دو پرسپولیس و سپاهان با هم برابر است. هر تیمی که بهتر باشد قطعا نتیجه بهتری هم خواهد گرفت و دست پر از زمین مسابقه خارج خواهد شد.»

 

کفشگری درباره آب های آلوده و اتفاقات پیش آمده اضافه کرد: «این دفعه آب حتما از تهران می بریم تا مشکلات آب های آلوده در اصفهان دیگر به وجود نیاید.»

 

وی در خصوص مشکلات عجیب غریبی که در اصفهان اتفاق می افتد یادآور شد: «نمی توانم بگویم چرا اتفاقات عجیب و غریب در اصفهان رخ می دهد. بازی های ما در تهران همیشه با سپاهان بازی های خوبی از آب در می آید، ولی در اصفهان ماجراهای عجیب و غریب اتفاق می افتد. امیدوارم این بار بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد باشیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها